Bruker du ?

bruker ikke det til finvask, jeans og ull. trenger heller ikke bruke det hvis jeg bruker tørketrommelen. Hender jeg bruker det til dagligvask og ihvertfall til sånn typ treningsklær :)
Men treningsklær skal vel ikke ha skyllemiddel?? Mener at de tekniske fibrene i sånne klær blir ødelagt av skyllemiddel...

Men treningsklær skal vel ikke ha skyllemiddel?? Mener at de tekniske fibrene i sånne klær blir ødelagt av skyllemiddel...
godt mulig, har ikke merket noe til det da, men synes de får så lett dårlig lukt. Når det er sagt så har vi ingen dyre treningsklær så om noe hadde blitt ødelagt så hadde det ikke vært krise :)

godt mulig, har ikke merket noe til det da, men synes de får så lett dårlig lukt. Når det er sagt så har vi ingen dyre treningsklær så om noe hadde blitt ødelagt så hadde det ikke vært krise :)
Bruk litt edikk i skyllevannet i stedet, det fjerner lukt og er mer naturlig ;-)

Å bruke skyllemiddel på treningstøy kan være en grunn til dårlig lukt:) alltid lært at tøymykner bare "pakker" over, og stenger lukt og smuss inne i fibrene:) og at de fort kan ødelegge stretchen på både treningstøy og jeans:) syntes hvertfall det treningstøyet jeg har som jeg aldri har brukt tøymykner på, lukter bedre enn de jeg har brukt det på:)

Bruker det alltid, er vant med det hjemmefra. Trodde det var noe "alle" gjorde jeg :laughing002

Tøymykner ? Må man det ?
Jeg har alltid brukt det, men ser ut til
At vi kanskje må slutte eller kjøpe de helt uten lukt.

Blir klærne stive om man ikke bruker det ?
Brukte det før, men ikke nå lengre. Er jo bevist at tøymyknere inneholder masse kjemikalier og stoffer som ikke er bra for verken barn eller voksne.

Bruker ikke. Bruker heller ikke vaskemiddel med parfyme. Parfymeallergi er en ting jeg virkelig frykter, og da tror jeg å minimere eksponeringen gjennom klær er lurt. Merker godt når vi arver klær som har vært vasket med parfymert vaskemiddel, klærne stinker jo!

Ikke brukt på mange år.

Aldri brukt det hvis du hiver håndklær i tørketrommelen blir de ikke stive;)

Ja, jeg bruker det. Men i vår vaskemaskin er det visst nok ikke nødvendig :)

Back
Topp