Bruker du ?

Bruker det kun på handduker og sengetøy :) Godt med litt god lukt :D

Men når baby kommer i hus må vel alt av vaskemidler byttes til sensitiv.

Dere som bruker eddik - er det vanlig 7% dere bruker?
Bytt heller til Neutral. Da slipper du alle sånne parfymestoffer ;-)

Jeg brukte det på nesten alt før, til jeg lærte at tøymykner ødelegger stretch i tøy. Bruker det nesten bare til håndklær, og da bare av og til for merker ikke store forskjellen etter tørketrommelen.

Nei

Tvert imot så slipper man at de stinker av parfyme. ;-)

(seriøst. For oss som bare bruker parfymefritt vaskemiddel så kjenner vi hvordan det oser sterkt av parfyme fra andre sine klær. Når vi arver lukter det parfymert såpe i hele huset til vi har vasket dem et par ganger..)
Ikke alltid lukta går ut heller etter flere vask :-o
Dessverre blir mange av de klærne sendt videre....

Tror faktisk at for mye vaskemiddel gjør klærne stive. Våre klær er ikke stive selv om vi ikke bruker skyllemiddel, men merker jo at det også er enkelte plagg (særlig de billige bomullsplaggene) som har lettere for å bli stive. Det eneste vi har i trommelen er håndklær, sengetøy og undertøy.
Vi har heller ikke stive klær ;-)

Jeg brukte det på nesten alt før, til jeg lærte at tøymykner ødelegger stretch i tøy. Bruker det nesten bare til håndklær, og da bare av og til for merker ikke store forskjellen etter tørketrommelen.
Skal ikke bruke det på håndklær, det ødelegger oppsugingsevnen. :p

Bruker det de ganger eg kommer Ihåg å hela oppe i. Men eg blandar alltid vann oppe i skylleMiddel

Jeg syns klærne blir stive om man ikke bruker det :p Så har alltid brukt det :) Men har også tørketrommel så om det er tomt for skyllemiddel så blir klærne myke etter ei runde i trommelen :)

Men fungerer eddiken på stivheten i klær, eller er det mer for å fjerne lukt? Hvilken type eddik bruker du?
Bruker ikke eddik lengre pga.
Brukte en miks av vanlig 7% eddik, balsam og vann for lenge siden.
Men eddik skal hjelpe på stivhet og lukt

Vi bruker det. Men et allergivennlig et

Sluttet da jeg fikk barn.

Skulle stå mannen.
Står også i første innlegget jeg skrev her.
Han vil absolutt ha med parfyme, og siden vi har funnet noen vi ikke reagerer på så bruker vi da skyllemiddel.

Brukes ikke på babyklær da

Back
Topp