Ønskebarnnr2
Gift med forumet
Ja det er så idiotisk syns jeg for man kan jo få celleforandringer og livmorhalskreft før man er 25 år..Aldersgrense?? Dummeste jeg har hørtjeg tok første gang da jeg var 23..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er så idiotisk syns jeg for man kan jo få celleforandringer og livmorhalskreft før man er 25 år..Aldersgrense?? Dummeste jeg har hørtjeg tok første gang da jeg var 23..
Jadda...... dere er så flinke atte.... Og det er SÅ VIKTIG å ta denne testen og SÅ uansvarlig å la være....! Kan dere tenke dere noe mere uansvarlig enn ei på 35 som aldri har tatt celleprøve?
Ja det er så idiotisk syns jeg for man kan jo få celleforandringer og livmorhalskreft før man er 25 år..
Jadda...... dere er så flinke atte.... Og det er SÅ VIKTIG å ta denne testen og SÅ uansvarlig å la være....! Kan dere tenke dere noe mere uansvarlig enn ei på 35 som aldri har tatt celleprøve?
Jeg tror også dette stemmer, som du sier. 25 år er retningslinjer, men ikke noe som skulle tilsi at man ikke kan gå utenom retningslinjene som lege.De kan jo ikke nekte deg å ta celleprøve. Hadde funnet et annet sted..
Jeg tror også dette stemmer, som du sier. 25 år er retningslinjer, men ikke noe som skulle tilsi at man ikke kan gå utenom retningslinjene som lege.
De nekta meg og jeg er 23 år så syns det er helt sykt.. Skal finne en annen plass å få tatt den celleprøven.De kan jo ikke nekte deg å ta celleprøve. Hadde funnet et annet sted..
Det ordner seg nok. Det jobbes noe med å endre retningslinjene, men ting tar tid og det er ikke sikkert man klarer det. Men det bør ikke være problem å finne en gyn/lege som tar celleprøve før 25De nekta meg og jeg er 23 år så syns det er helt sykt.. Skal finne en annen plass å få tatt den celleprøven.
Jeg har tatt celleprøve to ganger før jeg fylte 25. Jeg hadde ikke tenkt tanken engang om det ikke var for at gyn sa hun ville ta celleprøve på 6ukerskontroll etter fødsel. Jeg gikk privat da.
Så bra! Lykke tilDa har jeg endelig fått bestilt time. Burde gjort det for lenge siden, og har ikke noen unnskyldinger for å utsette heller. Det er veldig viktig å sjekke jevnlig.