Celleprøve #sjekkdeg *

Tror jeg tar den der hver 3. måned o.0

Blør veldig lett, så 90% av de jeg tar blir ugyldige :rolleyes:
Så i praksis blir det vel til at jeg tester meg sånn hvert 2-3 år ;)

Ringte akkurat for å bestille min første celleprøve. Er litt tungvint tydeligvis.
Må først vente i mnd på time hos fastlegen, for å få henvisning til gynekolog, for så å bestille time der, også med ventetid.

Ringte akkurat for å bestille min første celleprøve. Er litt tungvint tydeligvis.
Må først vente i mnd på time hos fastlegen, for å få henvisning til gynekolog, for så å bestille time der, også med ventetid.

Eller du kan bestille privat :) veldig mye kjappere. Vil tro fastlege tar celleprøve, tror ikke de ordnet henvisning..

Kan ikke fastlege ta? Eller vil du til gyn?

Men utrolig bra at du fikk ordnet med time :)

Kan ikke fastlege ta? Eller vil du til gyn?

Men utrolig bra at du fikk ordnet med time :)
Han kan ta, og fikk litt spørsmål fra resepsjonisten, men takler ikke tanken på at fastlegen skal ha noe med det å gjøre.
Etter flere år med å "lure meg unda" Gyn undersøkelser, så fant jeg en gynekolog som jeg har tillit til. Så klarer det nå. Så fremt det er hos henne.

Syns derfor det er dumt at man må først ta opp tid hos fastlege kun for en henvisning. Og så all den ventetiden

Får innkallelse fra Volvat når det er tid for sjekk. Veldig greit.

Jeg tok for to uker siden, så deilig å ha gjort det!

Back
Topp