Vi som temper

Min første tempekurve. Synes det var fint at jeg fink en så tydelig dipp når eggløsning. Det stemte perfekt med eggløsningstesten også. I DPO land så håååpet jeg på en festedip, men så kom TR. Men dette er bare pp1. Blir spennende neste uke, forventer EL om noen dager :)
 

Vedlegg

  • IMG_1245.PNG
    IMG_1245.PNG
    30,3 KB · Visninger: 395
ImageUploadedByBV Forum1474001061.276734.jpg

Dagens temp e fortsatt høy :D
Her med sammenligning fra forrige pp. Skal stå opp å ta test snart ;)
 
ImageUploadedByBV Forum1474005677.220905.jpg


Her er tempskjema med overlay fra de andre månedene. Dette er faktisk første gang tempen har vært høy 11 dpo alle mnd jeg har tempet. Negativ bt i dag, men synes det hvertfall er en positiv utvikling :)
 
Fikk til å tempe i dag og, og den viste det samme som i går :D så det bekrefter at det er et tidlig nok tidspunkt, før jeg begynner å våkne og vri meg veldig i halvssvima.

IMG_20160916_080420.png


Trodde dette skulle gå mye verre enn dette, så er positivt overraska. Det er en forholdsvis liten effort for noe som kan fortelle utrolig mye om syklusen min. I dag startet jeg også på Vitex, og håper dette skal snevre inn den lange syklusen min :)
 
ImageUploadedByBV Forum1474008009.121514.jpg


Sånn så min ut i dag. Våknet 0502 og var ganske urolig... sovnet igjen og fikk tempet 0530....

Er det da bedre å tempe 0502 og justere? Eller registrere til riktig tid?
 
Vis vedlegget 197204

Sånn så min ut i dag. Våknet 0502 og var ganske urolig... sovnet igjen og fikk tempet 0530....

Er det da bedre å tempe 0502 og justere? Eller registrere til riktig tid?
Tror det er best å tempe med en gang du våkner da. Man har vell slingringsmonn på ca 30 min trur æ ;)
 
Tror det er best å tempe med en gang du våkner da. Man har vell slingringsmonn på ca 30 min trur æ ;)

Da får jeg gjøre det om jeg skule våkne før neste gang :)
 
Med IKM mener jeg i grunn 14 dpo... Har kort lutealfase selv, så kjenner til det :)
Ja skjønte det ;) ville bare poengtere at IKM egentlig ikke e et målbart tidspunkt i forhold til positiv eller negativ test, sia det e så ulikt fra person til person ;)
 
Åh jenter! Jeg føler meg snytt for el!!! :arghh:

Sånn som jeg leser dette så hadde jeg el påCD08 allerede? :shifty: og jeg som bare har fått lagt inn aksjer én gang! :bag: Blir å hoppe på sambo når han kommer hjem fra jobb.. Tror dere det er for sent?


image.jpeg
 
Åh jenter! Jeg føler meg snytt for el!!! :arghh:

Sånn som jeg leser dette så hadde jeg el påCD08 allerede? :shifty: og jeg som bare har fått lagt inn aksjer én gang! :bag: Blir å hoppe på sambo når han kommer hjem fra jobb.. Tror dere det er for sent?


Vis vedlegget 197233

Kan jeg spørre hva som får deg til å tro at du hadde EL CD 8? Når pleier du å ha EL?
 
Kan jeg spørre hva som får deg til å tro at du hadde EL CD 8? Når pleier du å ha EL?

Hei, takk for svar :happy:

Jeg ser jo nå at tempen ikke kom med på forrige bilde. Her er temp for de siste dagene:


image.jpeg


Som jeg leser den så har egget sluppet en gang etter temp måling i går og før temp måling i dag?

Jeg har hatt stikninger i venstre eggstokk de siste 24t, begynte å få noe klissete tapp-slim fra CD08 men i dag, CD10 er det skikkelig eggehvite-slim (sorry for tmi). El-testene ble til min store forundring sterkere og sterkere mot CD08 men har nå blitt svakere igjen.. Jeg har PCOS og har sykluser på 35 dager. Derfor ble jeg så utrolig tatt på senga (eller bokstavelig talt er det gjerne det jeg har blitt for lite!) denne pp!

Edit: her er el-tester

image.jpeg


Øverste er CD07
Tre i midten er CD08
To nederste er CD09
 
Hei, takk for svar :happy:

Jeg ser jo nå at tempen ikke kom med på forrige bilde. Her er temp for de siste dagene:


Vis vedlegget 197240

Som jeg leser den så har egget sluppet en gang etter temp måling i går og før temp måling i dag?

Jeg har hatt stikninger i venstre eggstokk de siste 24t, begynte å få noe klissete tapp-slim fra CD08 men i dag, CD10 er det skikkelig eggehvite-slim (sorry for tmi). El-testene ble til min store forundring sterkere og sterkere mot CD08 men har nå blitt svakere igjen.. Jeg har PCOS og har sykluser på 35 dager. Derfor ble jeg så utrolig tatt på senga (eller bokstavelig talt er det gjerne det jeg har blitt for lite!) denne pp!

Edit: her er el-tester

Vis vedlegget 197241

Øverste er CD07
Tre i midten er CD08
To nederste er CD09

Skjønner! har du tempet før? Pleier du å ha lav temp helt frem mot EL? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg pleier å ha en tempstigning som synker igjen før EL. Og EL tester når man har PCOS kan være vanskelig å tolke, altså mange med den diagnosen kan ha nesten positive EL tester gjennom hele syklusen...
Men poenget mitt er, ikke gi opp helt enda! Tempen kan synke igjen, men legg inn aksjer for sikkerhetsskyld ;)
 
Skjønner! har du tempet før? Pleier du å ha lav temp helt frem mot EL? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg pleier å ha en tempstigning som synker igjen før EL. Og EL tester når man har PCOS kan være vanskelig å tolke, altså mange med den diagnosen kan ha nesten positive EL tester gjennom hele syklusen...
Men poenget mitt er, ikke gi opp helt enda! Tempen kan synke igjen, men legg inn aksjer for sikkerhetsskyld ;)


Åh, takk for håp! Jeg syns det var så utrolig tidlig, og rart at jeg har hatt el før eggstokk-stikninger og før el-slim! o_O

Jeg har tempet før, men det var før jeg begynte på Metformin og før jeg hadde sykluser, så slettet alt det fra min iPearly så det ikke skulle forvirre den nå som jeg har sykluser igjen.

Jeg skal fortsette å legge inn aksjer å se hva som skjer :) Tusen takk for råd og svar! Litt mindre fortvila nå :Heartred
 
Åh, takk for håp! Jeg syns det var så utrolig tidlig, og rart at jeg har hatt el før eggstokk-stikninger og før el-slim! o_O

Jeg har tempet før, men det var før jeg begynte på Metformin og før jeg hadde sykluser, så slettet alt det fra min iPearly så det ikke skulle forvirre den nå som jeg har sykluser igjen.

Jeg skal fortsette å legge inn aksjer å se hva som skjer :) Tusen takk for råd og svar! Litt mindre fortvila nå :Heartred

Så bra! Og bare hyggelig!! :)
 
Back
Topp