Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra mars; Ha is i magen, og legg inn aksjer fremover for sikkerhetsskyld. Tempen min droppet på 2 dpo og gikk opp igjen 3dpo da jeg ble gravidOm jeg tar bort el-testen blir det borte... Blæææ, skjønner ikke det her
Sniker fra mars; Ha is i magen, og legg inn aksjer fremover for sikkerhetsskyld. Tempen min droppet på 2 dpo og gikk opp igjen 3dpo da jeg ble gravidSå det kan hende den fortsatt stiger imorgen
![]()
Jeg har alltid et tempdropp et par dager etter EL, det er ganske vanlig.![]()
Vis vedlegget 192674 skikkelig stort tempdrop og litt spotting...da kommer vell heksa før fullt i morra til normal tid![]()
Bestilt termometer med to desimaler, så kommer inn her etter hvert! Jeg håper å få den i posten ila tidlig denne uka. Gjør det noe at jeg begynner å tempe tidlig i syklusen, eller må jeg begynne fra dag 1? Måler dere hver dag i hele syklusen, eller bare i perioder som f.eks fra mens er over til mens gravidit er et faktum?
Er du helt sikker på at el ikke var på fredag, da?![]()
Negative el-tester...![]()
Hmm, er liksom ikke kjent med el-tester, jeg. Men er det ikke mulig at de lyver? Blir jo spennende å se hvordan tempen er i morgen, da!![]()
Mensen kom som forventet! 5dpo igjen nå, men har ikke tempet denne måneden, men blir nok å ta temp noen morgener framover nå. Vet jo sånn ca va tempen vanligvis ligger på, så ser fort om mensen kommer, eller om den holder seg høy. Mye lettere enn å tyde streker på testerHvordan gikk det?
Mensen kom som forventet! 5dpo igjen nå, men har ikke tempet denne måneden, men blir nok å ta temp noen morgener framover nå. Vet jo sånn ca va tempen vanligvis ligger på, så ser fort om mensen kommer, eller om den holder seg høy. Mye lettere enn å tyde streker på tester![]()
Det er ikke nødvendig å begynne på første syklusdag, jeg venter til mens er over før jeg begynner å tempe. Men om du bruker Fertility Friend tror jeg den trenger 3 dager med temping før el før å kunne bekrefte. Man må jo uansett ha tempet noen dager for å kunne ha noe å sammenligne med
Så for min del er det temping fra CD6-8 og frem til ny mens/positiv g-test!
Håper du får stålkontroll på syklusen nå![]()