Vi som temper

ImageUploadedByBV Forum1470996191.982849.jpg
Har begynt å få fin stigning på tempen. Håpe på at den fortsette å stige, og hold sæ dær :D tidligere har æ ikke fått så kjapp stigning, så kjenne æ fikk litt meir håp før at det skal klaffe :) fikk max på monitoren i dag. Spent på kor krysse havne, hvis tempen fortsette å stige i morra, så kommer det vell opp da.
 
Fikk denne i dag. Trodde tempen skulle holde seg høy? Kan vel fortsatt endre seg?

ImageUploadedByBV Forum1471495532.586224.jpg
 
Om jeg tar bort el-testen blir det borte... Blæææ, skjønner ikke det her
 
Om jeg tar bort el-testen blir det borte... Blæææ, skjønner ikke det her
Sniker fra mars; Ha is i magen, og legg inn aksjer fremover for sikkerhetsskyld. Tempen min droppet på 2 dpo og gikk opp igjen 3dpo da jeg ble gravid :) Så det kan hende den fortsatt stiger imorgen :)
 
Sniker fra mars; Ha is i magen, og legg inn aksjer fremover for sikkerhetsskyld. Tempen min droppet på 2 dpo og gikk opp igjen 3dpo da jeg ble gravid :) Så det kan hende den fortsatt stiger imorgen :)
Jeg har alltid et tempdropp et par dager etter EL, det er ganske vanlig. :)

Da er det fortsatt håp! Ganske så sterk el-test i dag også. Med el-slim og blodtråder... Hmm... Får bare humpe på og se hva som skjer :)
 
ImageUploadedByBV Forum1471803440.845662.jpg
skikkelig stort tempdrop og litt spotting...da kommer vell heksa før fullt i morra til normal tid :(
 
ImageUploadedByBV Forum1473598304.564260.jpg


Nå vil jeg ha el snart ass!
 
Bestilt termometer med to desimaler, så kommer inn her etter hvert! Jeg håper å få den i posten ila tidlig denne uka. Gjør det noe at jeg begynner å tempe tidlig i syklusen, eller må jeg begynne fra dag 1? Måler dere hver dag i hele syklusen, eller bare i perioder som f.eks fra mens er over til mens gravidit er et faktum?
 
Bestilt termometer med to desimaler, så kommer inn her etter hvert! Jeg håper å få den i posten ila tidlig denne uka. Gjør det noe at jeg begynner å tempe tidlig i syklusen, eller må jeg begynne fra dag 1? Måler dere hver dag i hele syklusen, eller bare i perioder som f.eks fra mens er over til mens gravidit er et faktum?

Det er ikke nødvendig å begynne på første syklusdag, jeg venter til mens er over før jeg begynner å tempe. Men om du bruker Fertility Friend tror jeg den trenger 3 dager med temping før el før å kunne bekrefte. Man må jo uansett ha tempet noen dager for å kunne ha noe å sammenligne med :joyful:

Så for min del er det temping fra CD6-8 og frem til ny mens/positiv g-test!
Håper du får stålkontroll på syklusen nå :D
 
Hmm, er liksom ikke kjent med el-tester, jeg. Men er det ikke mulig at de lyver? Blir jo spennende å se hvordan tempen er i morgen, da! :D

Har testet med de ved siden av tempingen fra cd9... Flere ganger om dagen.. Ikke i nærheten av positive... Har syklus på 27-34 dager. Og el rundt cd18. Men er første pp med el-tester.

Ja :D veldig spennende! Mer og mer fan av temping :)
 
Hvordan gikk det?
Mensen kom som forventet! 5dpo igjen nå, men har ikke tempet denne måneden, men blir nok å ta temp noen morgener framover nå. Vet jo sånn ca va tempen vanligvis ligger på, så ser fort om mensen kommer, eller om den holder seg høy. Mye lettere enn å tyde streker på tester ;)
 
Mensen kom som forventet! 5dpo igjen nå, men har ikke tempet denne måneden, men blir nok å ta temp noen morgener framover nå. Vet jo sånn ca va tempen vanligvis ligger på, så ser fort om mensen kommer, eller om den holder seg høy. Mye lettere enn å tyde streker på tester ;)

Spennende! Du får holde oss oppdatert :)
 
Det er ikke nødvendig å begynne på første syklusdag, jeg venter til mens er over før jeg begynner å tempe. Men om du bruker Fertility Friend tror jeg den trenger 3 dager med temping før el før å kunne bekrefte. Man må jo uansett ha tempet noen dager for å kunne ha noe å sammenligne med :joyful:

Så for min del er det temping fra CD6-8 og frem til ny mens/positiv g-test!
Håper du får stålkontroll på syklusen nå :D

Takk for svar! Da begynner jeg å tempe når den kommer i posten :D
 
Back
Topp