Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra mars; Ha is i magen, og legg inn aksjer fremover for sikkerhetsskyld. Tempen min droppet på 2 dpo og gikk opp igjen 3dpo da jeg ble gravid Så det kan hende den fortsatt stiger imorgenOm jeg tar bort el-testen blir det borte... Blæææ, skjønner ikke det her
Sniker fra mars; Ha is i magen, og legg inn aksjer fremover for sikkerhetsskyld. Tempen min droppet på 2 dpo og gikk opp igjen 3dpo da jeg ble gravid Så det kan hende den fortsatt stiger imorgen
Jeg har alltid et tempdropp et par dager etter EL, det er ganske vanlig.
Vis vedlegget 192674 skikkelig stort tempdrop og litt spotting...da kommer vell heksa før fullt i morra til normal tid
Bestilt termometer med to desimaler, så kommer inn her etter hvert! Jeg håper å få den i posten ila tidlig denne uka. Gjør det noe at jeg begynner å tempe tidlig i syklusen, eller må jeg begynne fra dag 1? Måler dere hver dag i hele syklusen, eller bare i perioder som f.eks fra mens er over til mens gravidit er et faktum?
Er du helt sikker på at el ikke var på fredag, da?
Negative el-tester...
Hmm, er liksom ikke kjent med el-tester, jeg. Men er det ikke mulig at de lyver? Blir jo spennende å se hvordan tempen er i morgen, da!
Mensen kom som forventet! 5dpo igjen nå, men har ikke tempet denne måneden, men blir nok å ta temp noen morgener framover nå. Vet jo sånn ca va tempen vanligvis ligger på, så ser fort om mensen kommer, eller om den holder seg høy. Mye lettere enn å tyde streker på testerHvordan gikk det?
Mensen kom som forventet! 5dpo igjen nå, men har ikke tempet denne måneden, men blir nok å ta temp noen morgener framover nå. Vet jo sånn ca va tempen vanligvis ligger på, så ser fort om mensen kommer, eller om den holder seg høy. Mye lettere enn å tyde streker på tester
Det er ikke nødvendig å begynne på første syklusdag, jeg venter til mens er over før jeg begynner å tempe. Men om du bruker Fertility Friend tror jeg den trenger 3 dager med temping før el før å kunne bekrefte. Man må jo uansett ha tempet noen dager for å kunne ha noe å sammenligne med
Så for min del er det temping fra CD6-8 og frem til ny mens/positiv g-test!
Håper du får stålkontroll på syklusen nå