Blue_
Gift med forumet
Takk for svar! Da begynner jeg å tempe når den kommer i posten
Jippi! Er selv veldig glad for at jeg har begynt å tempe. Skulle begynt for lenge siden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar! Da begynner jeg å tempe når den kommer i posten
Så gøy med tempetråd! Jeg er kjempe fan av temping
Første pp æ tempa varierte temperaturan mine ganske mye. Mens neste pp va æ meir rutinert, og fikk klarere (mer nøyaktig) temp. Noen ganga kan el hoppe litt fram og tilbake når du legg inn ny temp, så du må bare vente å se ka den velge å gjøre el-testa e æ ikkje så inne på...Eeeh?? Tok bort de negative testene mine og plutselig så:
Vis vedlegget 196505
... er jeg 3dpo
Seff akkurat da det ble litt lite humps... Og el-testene mine begynte og få streker i går...? (Dog ikke positive). Og jeg har hatt voldsomt med stikkinger i venstre side i flere dager... Helt nummen ned i foten...
Kom på at det kanskje var dumt å registrere de... Sånn går det når man er ny på temping
Første pp æ tempa varierte temperaturan mine ganske mye. Mens neste pp va æ meir rutinert, og fikk klarere (mer nøyaktig) temp. Noen ganga kan el hoppe litt fram og tilbake når du legg inn ny temp, så du må bare vente å se ka den velge å gjøre el-testa e æ ikkje så inne på...
Spørsmål til dere:
Jeg skal begynne å tempe fra i morgen av tenker jeg. Så lurer jeg på ift til søvn og sånn. Jeg sover veldig urolig, og kan våkne før alarmen ringer. Bør jeg tempe når jeg våkner eller til samme tidspunkt uavhengig av hvor mange ganger jeg våkner før?
Kan eventuelt sette alarmen 5.30, da tror jeg at jeg skal unngå at jeg våkner før, de aller fleste dagene.
Lurt å sette klokka på tidligere ja. Mål tempen og sov videreSpørsmål til dere:
Jeg skal begynne å tempe fra i morgen av tenker jeg. Så lurer jeg på ift til søvn og sånn. Jeg sover veldig urolig, og kan våkne før alarmen ringer. Bør jeg tempe når jeg våkner eller til samme tidspunkt uavhengig av hvor mange ganger jeg våkner før?
Kan eventuelt sette alarmen 5.30, da tror jeg at jeg skal unngå at jeg våkner før, de aller fleste dagene.
Lurt å sette klokka på tidligere ja. Mål tempen og sov videre
Vis vedlegget 196899 grue mæ til å tempe i morra. Tempen synk alltid dagen før mens, så e alt for spent på resultatet. E syk om dagen, så tempen e ikke helt on point om dagen heller...
Dette var min i dag ja. Litt lang da den er fra jeg hadde MA. Men ser spennende ut da. Får bare håpe den ikke synker en av de neste dager.
Synes den ser bra ut! Oppdater i morgen!
I willDu må oppdatere i morgen da!