Ny skravletråd

Stikker innom for å ønske alle dere fantastiske damer ei riktig god helg :-D Om det er ei helt vanlig helg, jobbhelg eller ferie, kos dere masse <3

Nå får denne havner litt vel langt ned jenter. Åssen går det med dere?
Det skravles alle andre plasser :-P Her går det veldig fint i grunn :-) Sliter med å få sove om natta, og klarer ikke sove lenge, lengre. Det er litt trist :-P Hvordan går det med deg? :-)

Det skravles alle andre plasser :-P Her går det veldig fint i grunn :-) Sliter med å få sove om natta, og klarer ikke sove lenge, lengre. Det er litt trist :-P Hvordan går det med deg? :-)
Sliter med søvnen selv, ellers går det greit. Stresser litt med kjøp og salg av bolig :-P

Uff.. jeg har også vært veldig trøtt på jobb denne uka. Ellers er formen bra, så skal vel ikke klage:)

Er skikkelig daff idag. Har hatt masse energi siste uka, men i dag vil jeg helst bare ligge på sofaen.. Har egentlig masse å gjøre, men gidder ikke! Har holdt vaskemaskina gående siden jeg sto opp da, men thats it!

Hvor jobber du?
Eg jobba på eit kontor( reisebyrå) so har redusert te 50% pga trøttheten min. Har fått lenger reisevei, so no pendla eg i 3 Tima totalt. Kom fram te isamråd med lege at da va godt å ta da litt roligare no siå eg e sk trøtt. I dag har eg har hatt "fri" og sov masse, so eg kjenne da e godt å lytta te kroppen!

Eg jobba på eit kontor( reisebyrå) so har redusert te 50% pga trøttheten min. Har fått lenger reisevei, so no pendla eg i 3 Tima totalt. Kom fram te isamråd med lege at da va godt å ta da litt roligare no siå eg e sk trøtt. I dag har eg har hatt "fri" og sov masse, so eg kjenne da e godt å lytta te kroppen!
Det var et stykke å pendle da :o . Hele 3 timer? Oi. Så godt at du har en lege som hører på dine behov. Her har min lege ikke engang vurdert sykemelding, selv om jeg har fortalt at jeg sliter med trøtthet på jobb -.-

Det var et stykke å pendle da :eek: . Hele 3 timer? Oi. Så godt at du har en lege som hører på dine behov. Her har min lege ikke engang vurdert sykemelding, selv om jeg har fortalt at jeg sliter med trøtthet på jobb -.-
Ja altså 3 Tima t/r, hadde aldri greid 3 Tima ein vei;) men får du noko tilrettelegging på jobb? Sånn at du kan unngå sm evt? Få ein plass du kan slappa av ein halvtime eller noko. E du so trøtt at du ikkje fungera i jobb so må han jo Sm deg. Kan jo evt sei at da går ut øve konsentrasjonen og kvaliteten på jobb at du e so trøtt, so kortare daga kunne jo vore greit kanskje?! Hos meg so ville ikkje sjefen tilrettelegga, so då va da ikkje noko Anna utvei enn sm.
Du får kjenna litt på kroppen din ka du føle og huska at no e da ein liten å ta vare på òg. Da burde jo lege og arbeidsgjevar skjønna.

Ja altså 3 Tima t/r, hadde aldri greid 3 Tima ein vei;) men får du noko tilrettelegging på jobb? Sånn at du kan unngå sm evt? Få ein plass du kan slappa av ein halvtime eller noko. E du so trøtt at du ikkje fungera i jobb so må han jo Sm deg. Kan jo evt sei at da går ut øve konsentrasjonen og kvaliteten på jobb at du e so trøtt, so kortare daga kunne jo vore greit kanskje?! Hos meg so ville ikkje sjefen tilrettelegga, so då va da ikkje noko Anna utvei enn sm.
Du får kjenna litt på kroppen din ka du føle og huska at no e da ein liten å ta vare på òg. Da burde jo lege og arbeidsgjevar skjønna.
Synes fortsatt 3 t totalt er mye. Vet ikke om jeg hadde klart det.
Det går absolutt utover kvaliteten på jobb. Jeg er fysisk tilstede, men klarer ikke ta inn til meg det som blir sagt også glemmer jeg så mye! Jeg er nok en av de som liker ikke sykemelding og får dårlig samvitighet med å ta ut sykemelding. Er en av de heldige som ennå har en jobb i oljebransjen og ikke minst gikk opp fra 50% stilling til 80%. Føler press for å klare og komme på jobb og vise at jeg er verdig den jobben jeg har. Vet ikke, men jeg presser meg selv på det punktet iallefall.

Da har jeg søkt foreldrepenger og sendt inn all info. Føler meg så mye lettere. Sist gang ble det nesten for seint :o ...

Back
Topp