Skravletråd August 2016

2 timer bak;)
Vært ute og grillet på en strand med gutta:)
Hørtes deilig ut.

Her tilsier været at maten lages inne, så jeg holder på å koke ball (potetball/raspeball/komle, kjært barn har mange navn)

Får litt følelsen av høst når jeg lager det...

Så skal vi på operaen og i Frognerparken. Turister i Oslo:)

Trodde vi var kvitt Jehovas vitner når vi flyttet men neida!!! Jammen kom de på døra vår igjen!!! Og alt fordi mannen ville være høflig en gang for lenge siden og inviterte de inn! Han skjønner ikke helt hvorfor de engang gidder å misjonere til andre religiøse!

Og siden jeg satt i morgenkåpe og snuppa i pyjamas så åpnet vi heller ikke døra selvom det føles nærmest verre igjen, men på tide å forstå det kanskje!
Man må aldri invitere dem inn!!:P

"Neitakk, vi tilhører statskirken og holder oss til den." sa jeg første gang. Høflig, men ikke interessert.

Siden har de ikke kommet igjen.
Jeg sa nei takk, jeg har konvertert til islam etter å ha lest om de ulike religionene og holder meg til islam!

Det gikk kjente på inntill de fikk tak i mannen! Her kom noen på døra når vi flyttet inn, de fikk samme beskjed og ikke kommet igjen men så er det disse to her da som har Googlet til seg adressen vår og kommer på døra selvom de jo faktisk har mobil nr til mannen.
Han som også har hvert klar på at han er veldig tilfreds med å være muslim

Krysser fingre for det:)
Mangler du fortsatt sparkebukser? Med stjerner?:P
Tja om jeg skal ha sparkebukse med stjerner vet jeg ikke men helst unngå biler ihvertfall :p må også finne sparkebukser i det hele tatt før jeg får kjøpt ;) så mangler fortsatt en hel del!
Funnet to luer da, ene ganske tynn så den varer ikke lenge :p

De er utrolig flinke:D
Alltid fulle folk som ikke klarer oppføre seg:rolleyes:
Ja men at damer rundt 45-48 ikke klarer å te seg som noe annet enn våryre ungdommer er virkelig usmakelig

Back
Topp