Planer for dagen?
3 vennepar som kommer med barn. Åh hvordan bil? Stas med bursdagOj det var mange
I morgen må vi ut å se på bil
Kb fyller år på onsdag
Jobb på fredag
Bursdagsfeiring for kb fredag
Familiebursdag til helga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Planer for dagen?
3 vennepar som kommer med barn. Åh hvordan bil? Stas med bursdagOj det var mange
I morgen må vi ut å se på bil
Kb fyller år på onsdag
Jobb på fredag
Bursdagsfeiring for kb fredag
Familiebursdag til helga
Det tipper jeg de har lyst tilMhm. Aller helst innen 5 uker![]()
Tar med familien og håper noen får lyst til å kjøpe litt babyklær![]()
Så herligLigger i sengen med ei veldig vakker lita frøken ved siden av meg ♡ vil ikke stå opp, men burde i grunn stå opp og få unna frokost og dusjing mens hun sover. Men hun er jo så søt med de gode lydene ♡
Håper han også blir fornøydVeldig fornøyd med vikarlegen mingubben skal til han på mandag for oppfølgning av psoriasisen på huden og i leddene. Han er vant til leger som ikke tar det veldig seriøst og gir bare noen kremer som ikke har funka før. Så måtte si at det går nok bra når han skal til denne legen
![]()
Sikkert lekkertHvit sim det måtte bli pga fondvegg
Bråker symaskinen så mye da at de våkner?Gubben og LJ sover begge to. Sylysten bobler og har lyst å fullføren babynestet. Men symaskinen høres opp når viften er av...
Høylytt kaldt og folk som blir dytter hverandre for å få mest mulig plass, samt at de fleste har drukket litt for myeEr ikke festivaltypen heller. Høred gøy ut i teorien, men i praksis er der høylytt og kaldt![]()
Men CC cowboys var kongeallsang på høyt nivå
Men kan da ikke være så mye?Nja litt annet igjen også
Om de ikke vil vente til han kommer.Det tipper jeg de har lyst til![]()
Får prøve neste gang vi er sørpåDa er det på tide å komme hit en tur igjen![]()
Hehe, fikk du sovet utpå i dag da?Ja. Men merka jeg var altfor trøtt til å være ute der til slutt. Turen hjem fra søss var laaang![]()
Ja, vi har vært vekke i snart 2;5 uke selvJa 3 uker. Lenge nok![]()
Hehe, din plass er definitivt større enn minJeg tror jeg og gjør det? Men kanskje noe størrebor på en plass med bystatus, men lokalbefolkningen nekter å kalle steder by
men har mange bhg omkring,så er kanskje ikke sååå liten
er lytt i vårt lille hus. Og hun sover veeeeldig lettBråker symaskinen så mye da at de våkner?
Jepp. Så vi endte langt bak i teltetHøylytt kaldt og folk som blir dytter hverandre for å få mest mulig plass, samt at de fleste har drukket litt for mye![]()
Ja. Heldigvis. Men føler meg trøtt likevelHehe, fikk du sovet utpå i dag da?
Høres ut som det jaHehe, din plass er definitivt større enn min![]()
Kjedelig daer lytt i vårt lille hus. Og hun sover veeeeldig lett
Men venninna di koste seg?Jepp. Så vi endte langt bak i teltet![]()