Veldig fornøyd med vikarlegen minSå flott han tar vare på deg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig fornøyd med vikarlegen minSå flott han tar vare på deg![]()
En fornuftig tankeJa, husker hvor lite vi fikk være delaktige når min lillesøster kom så snuppa skal ihvertfall ikke føle det
Hvit sim det måtte bli pga fondveggSå brahvilken farge?
Planer for dagen?God morgen
Bortsett fra alle fulle menneskene som mister all folkeskikk, så kosa jeg meg. CC cowboys er virkelig gode liveÅåh, så moro!
Kos deg masse!!
Krabbe smakte godt?Så ble man mett i dag også![]()
Ja. Men merka jeg var altfor trøtt til å være ute der til slutt. Turen hjem fra søss var laaangMen så gøy daenda godt du sov litt
Oj det var mangeSkjønner . Hva skjer til uken? Ja både stress og kos med besøkKommer 13stk
Ha ha å nei duSå deilig! Da er det bare å slappe av![]()
Så deilig at mannen kun jobber dagtidSiste feriedagen til gubben og den skal nytes før han er tilbake på jobb imorgen og jeg er alene med begge barna 1 uke før barnehagestart. Heldigvis skal ikke gubben jobbe kveldsskift lenger så slutter 14.30
. Satser på at jeg klarer å komme meg ut på litt turer med begge de 2 små ila uken slik storebror får utløp for litt energi og får litt frisk luft ila dagene
![]()
God formiddagGod morgen alle sammen
Ja 3 uker. Lenge nokVar dere lenge borte?
Deilig å komme i orden igjenTømt siste kofferten
Ryddet rundt
Fått lagt allr skoene i skap
Jeg tror jeg og gjør det? Men kanskje noe størreJeg bor på en liten plass...
Du får sende han ditTror gubben hadde likt seg der![]()
Flink du erBestemorruter...Skal bli vognteppe
Så kjedelig med dårlig oppførswlGjorde det. CC cowboys car fantastisk på scenen. Kurt Nilsen ble nesten tam i forhold. Men så er de jo to ganske ulike artister live.
Stod fremst når Kurt skulle spille, men kvinnene i 40+ årene der fremme hadde virkelig ingen oppførsel, så vi gikk
LurtLitt begge delerprøver så ofte vi kan å være delt i to grupper..så han får mest tid alene
![]()
Bare så synd det er mye igjen...Så flink du er