Skravletråd August 2016

God kveld i stuen:) nå skal jeg kose meg OL og maiskolber. Mannen er på spillkveld og vesla sover.

Hva skjer hos deg i kveld ?
Hehe kos deg :)
Vi vasker klær og ferdig Kl 9. Fått vasket trekk til vippestolen da og bilsete ❤
Rart å gjøre sånne ting nå egentlig :)

Har kjøpt inn reker til middag for meg og gubben idag som vi skulle ha når storebror hadde lagt seg. Men høres ikke ut som han har tenkt å sovne i kveld for det er bare hyling fra soverommet. Skal ihvertfall ikke sove idag:-/
Her er 2 av 3 i seng, men eldste skal spise sammen med oss..
Sjømat her i kveld også, men ikke reker. Vi skal ha krabbe :)

Har kjøpt inn reker til middag for meg og gubben idag som vi skulle ha når storebror hadde lagt seg. Men høres ikke ut som han har tenkt å sovne i kveld for det er bare hyling fra soverommet. Skal ihvertfall ikke sove idag:-/
Så slitsomt:(
Håper han har roet seg nå..

Sjokoladefabrikken er gull.

Men at den hm er oversiktelig synes jeg ikke. Få hm er det da, men den er i alle fall ikke i særklasse bra. Var ikke det for to uker siden i alle fall.
Kjedelig da :( var det sist.
Om man kom utenfra var det barneklær på begge sider når man kommer inn, også på venstre treningsklær som gikk over til Basic klær også ved prøverommet litt finere klær, på andre siden (av den siden) bak kassa, var det først strikker, spenner, belter osv nærmest andre kassa var det mammaklær, ikke største utvalget men ok.

Andre siden var det godt inndelt i herre avd og mer ungdommelige jente klær også kom man til barneklær igjen da :)

Men mye kan skje på noen år da. Likte at det var eget rom for dame undertøy og eget for skjønnhetsprodukter ;)
Altfor god hukommelse btw

Skal visst på CC cowboys og kurt nilsen ikveld.. fikk gratis festivalpass av søster som og fikk det gratis :p skal kjøre henne ut og hjem da. Så edru for meg :)
Men så gøy da :) enda godt du sov litt

Back
Topp