Jeg ønsker meg eget syromKjedelig da![]()
Hmmm får lydisolere et rom du kan sy på![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ønsker meg eget syromKjedelig da![]()
Hmmm får lydisolere et rom du kan sy på![]()
Søstra mi ja. Hun storkosa segMen venninna di koste seg?![]()
Høres lurt ut! En god investering det daJeg ønsker meg eget syromneste gang vi flytter ig kjøper hus skal jeg ha det!
![]()
Bra det daSøstra mi ja. Hun storkosa segkjørte så hun faktisk kunne ta seg et par cider. Hun hadde lyst, men gubben hennes orka ikke hente henne inatt. Så tenkte jeg skulle stille opp
![]()
Ja. En dag skal jeg ha detHøres lurt ut! En god investering det da![]()
Hun stiller så opp for meg såBra det da![]()
Og koselig å kunne stille opp![]()
"Neitakk, vi tilhører statskirken og holder oss til den." sa jeg første gang. Høflig, men ikke interessert.Trodde vi var kvitt Jehovas vitner når vi flyttet men neida!!! Jammen kom de på døra vår igjen!!! Og alt fordi mannen ville være høflig en gang for lenge siden og inviterte de inn! Han skjønner ikke helt hvorfor de engang gidder å misjonere til andre religiøse!
Og siden jeg satt i morgenkåpe og snuppa i pyjamas så åpnet vi heller ikke døra selvom det føles nærmest verre igjen, men på tide å forstå det kanskje!
Nå wr det klesvask og ugressMen kan da ikke være så mye?![]()
Hjemme nå?Ja, vi har vært vekke i snart 2;5 uke selv
De er utrolig flinkeBortsett fra alle fulle menneskene som mister all folkeskikk, så kosa jeg meg. CC cowboys er virkelig gode live![]()
Da har det nok hatt god tid til å gro3 uker på ferie er øykke for ugress ser jeg
Vises ikke at jeg har vært ute å luket i 15 min
Sakte men sikkertLangt fra i orden dessverre
Mhm har det gittDa har det nok hatt god tid til å gro![]()
Nærmer seg nåSakte men sikkert![]()
Du har begynt i det minsteBare så synd det er mye igjen...
Jeg nyter tiden ♡Heldige deg ❤
Takk snuppa, jeg er ganske forelsket ♡Aaw, hun er så nydelig lille jenta di ❤