Skravletråd August 2016

Ligger i sengen med ei veldig vakker lita frøken ved siden av meg ♡ vil ikke stå opp, men burde i grunn stå opp og få unna frokost og dusjing mens hun sover. Men hun er jo så søt med de gode lydene ♡
Så herlig❤️ vanskelig å løsrive seg!

Veldig fornøyd med vikarlegen min :) gubben skal til han på mandag for oppfølgning av psoriasisen på huden og i leddene. Han er vant til leger som ikke tar det veldig seriøst og gir bare noen kremer som ikke har funka før. Så måtte si at det går nok bra når han skal til denne legen :p
Håper han også blir fornøyd:)

Gubben og LJ sover begge to. Sylysten bobler og har lyst å fullføren babynestet. Men symaskinen høres opp når viften er av...
Bråker symaskinen så mye da at de våkner?

Er ikke festivaltypen heller. Høred gøy ut i teorien, men i praksis er der høylytt og kaldt :p

Men CC cowboys var konge :) allsang på høyt nivå
Høylytt kaldt og folk som blir dytter hverandre for å få mest mulig plass, samt at de fleste har drukket litt for mye :p

Jeg tror jeg og gjør det? Men kanskje noe større :p bor på en plass med bystatus, men lokalbefolkningen nekter å kalle steder by :p men har mange bhg omkring,så er kanskje ikke sååå liten
Hehe, din plass er definitivt større enn min :p

Trodde vi var kvitt Jehovas vitner når vi flyttet men neida!!! Jammen kom de på døra vår igjen!!! Og alt fordi mannen ville være høflig en gang for lenge siden og inviterte de inn! Han skjønner ikke helt hvorfor de engang gidder å misjonere til andre religiøse!

Og siden jeg satt i morgenkåpe og snuppa i pyjamas så åpnet vi heller ikke døra selvom det føles nærmest verre igjen, men på tide å forstå det kanskje!

Back
Topp