Skravletråd August 2016

Så flott han tar vare på deg:D
Veldig fornøyd med vikarlegen min :) gubben skal til han på mandag for oppfølgning av psoriasisen på huden og i leddene. Han er vant til leger som ikke tar det veldig seriøst og gir bare noen kremer som ikke har funka før. Så måtte si at det går nok bra når han skal til denne legen :p

3 uker på ferie er øykke for ugress ser jeg
Vises ikke at jeg har vært ute å luket i 15 min

Siste feriedagen til gubben og den skal nytes før han er tilbake på jobb imorgen og jeg er alene med begge barna 1 uke før barnehagestart:-). Heldigvis skal ikke gubben jobbe kveldsskift lenger så slutter 14.30:-). Satser på at jeg klarer å komme meg ut på litt turer med begge de 2 små ila uken slik storebror får utløp for litt energi og får litt frisk luft ila dagene:-)
Så deilig at mannen kun jobber dagtid:)
Tipper dere klarer å kose dere siste uka før barnehage!

Jeg bor på en liten plass...
Jeg tror jeg og gjør det? Men kanskje noe større :p bor på en plass med bystatus, men lokalbefolkningen nekter å kalle steder by :p men har mange bhg omkring,så er kanskje ikke sååå liten

Gjorde det. CC cowboys car fantastisk på scenen. Kurt Nilsen ble nesten tam i forhold. Men så er de jo to ganske ulike artister live.

Stod fremst når Kurt skulle spille, men kvinnene i 40+ årene der fremme hadde virkelig ingen oppførsel, så vi gikk
Så kjedelig med dårlig oppførswl

Litt begge deler :p prøver så ofte vi kan å være delt i to grupper..så han får mest tid alene :)
Lurt :) grugleder meg til mi begynner. Hun trenger virkelig bhg. Og kommer til å elske ungene. Håperbbare hun finner et par voksne fort hun blir veldig trygg på :)

Back
Topp