Heldige deg ❤Ligger i sengen med ei veldig vakker lita frøken ved siden av meg ♡ vil ikke stå opp, men burde i grunn stå opp og få unna frokost og dusjing mens hun sover. Men hun er jo så søt med de gode lydene ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldige deg ❤Ligger i sengen med ei veldig vakker lita frøken ved siden av meg ♡ vil ikke stå opp, men burde i grunn stå opp og få unna frokost og dusjing mens hun sover. Men hun er jo så søt med de gode lydene ♡
Godt å være hjemme ?Tømt siste kofferten
Ryddet rundt
Fått lagt allr skoene i skap
Du er tregGod formiddag![]()
Aaw, hun er så nydelig lille jenta di ❤Ligger i sengen med ei veldig vakker lita frøken ved siden av meg ♡ vil ikke stå opp, men burde i grunn stå opp og få unna frokost og dusjing mens hun sover. Men hun er jo så søt med de gode lydene ♡
Langt fra i orden dessverreDeilig å komme i orden igjen![]()
Ja er i grunn detGodt å være hjemme ?![]()
Hvor ligger det forresten?Du får sende han dit![]()
Ja. Ble direkte kvalm når det står 3 damer i 40 årene foran oss og breier seg ut for at de ska ha plass. Når kurt kommer på hiver de seg i rumpe-shaking og kaster med håret og hendene overalt i lufta. Så hiver hun ene rumpa bakover mot der jeg står og vrikker seg. Desverre mot meg. DA fikk jeg nok... full var de og. Sølte med drikkeSå kjedelig med dårlig oppførswl
Borte bra men hjemme bestJa er i grunn det
Har en fra snuppa, i egypt vel og merke men ville uansett hatt ny, liten pris for lillen babyen ❤Ikke santmadrass kjøper vi nytt uansett
![]()
Er ikke så glad i å stikke på sånne ting så skjønner godt at du fikk hodepineVeldig greit. Men kom hjem trøtt og med hodepine. Så føltes ut som jeg hadde drukket likevel, selv om jeg var klinke edru![]()
Nyt heller lille babyen din ❤Ligger i sengen med ei veldig vakker lita frøken ved siden av meg ♡ vil ikke stå opp, men burde i grunn stå opp og få unna frokost og dusjing mens hun sover. Men hun er jo så søt med de gode lydene ♡
Helt santHar en fra snuppa, i egypt vel og merke men ville uansett hatt ny, liten pris for lillen babyen ❤
Ja veldig greit!En fornuftig tanke
Godt man kan bruke egen erfaring til nytte for andre![]()
Er ikke festivaltypen heller. Høred gøy ut i teorien, men i praksis er der høylytt og kaldtEr ikke så glad i å stikke på sånne ting så skjønner godt at du fikk hodepine![]()
Ha ha å nei du
Etter du er ferdig med ugresset da?3 uker på ferie er øykke for ugress ser jeg
Vises ikke at jeg har vært ute å luket i 15 min
Ååå, ja!!!Krabbe smakte godt?![]()
Det er riktigBorte bra men hjemme best![]()
Nja litt annet igjen ogsåEtter du er ferdig med ugresset da?![]()