Skravletråd August 2016

Ligger i sengen med ei veldig vakker lita frøken ved siden av meg ♡ vil ikke stå opp, men burde i grunn stå opp og få unna frokost og dusjing mens hun sover. Men hun er jo så søt med de gode lydene ♡
Heldige deg ❤

Ligger i sengen med ei veldig vakker lita frøken ved siden av meg ♡ vil ikke stå opp, men burde i grunn stå opp og få unna frokost og dusjing mens hun sover. Men hun er jo så søt med de gode lydene ♡
Aaw, hun er så nydelig lille jenta di ❤

Så kjedelig med dårlig oppførswl
Ja. Ble direkte kvalm når det står 3 damer i 40 årene foran oss og breier seg ut for at de ska ha plass. Når kurt kommer på hiver de seg i rumpe-shaking og kaster med håret og hendene overalt i lufta. Så hiver hun ene rumpa bakover mot der jeg står og vrikker seg. Desverre mot meg. DA fikk jeg nok... full var de og. Sølte med drikke

Gubben og LJ sover begge to. Sylysten bobler og har lyst å fullføren babynestet. Men symaskinen høres opp når viften er av...

Veldig greit. Men kom hjem trøtt og med hodepine. Så føltes ut som jeg hadde drukket likevel, selv om jeg var klinke edru :p
Er ikke så glad i å stikke på sånne ting så skjønner godt at du fikk hodepine :o

Nyt heller lille babyen din ❤

En fornuftig tanke:)
Godt man kan bruke egen erfaring til nytte for andre;)
Ja veldig greit!
Har gjort det en del, synd det går den veien og ikke at jeg syns de gjorde ting på en god måte.
Men men sånn er det

Er ikke så glad i å stikke på sånne ting så skjønner godt at du fikk hodepine :o
Er ikke festivaltypen heller. Høred gøy ut i teorien, men i praksis er der høylytt og kaldt :p

Men CC cowboys var konge :) allsang på høyt nivå

Back
Topp