Det var akkurat det jeg gjorde, helt til magen romlet høyt, dusjen får vi ta til kvelds : )Nyt heller lille babyen din ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var akkurat det jeg gjorde, helt til magen romlet høyt, dusjen får vi ta til kvelds : )Nyt heller lille babyen din ❤
Hørtes koselig ut2 timer bak
Vært ute og grillet på en strand med gutta![]()
Det har jegDu har begynt i det minste![]()
Det skjønner jeg fodt at du gjørJeg nyter tiden ♡
Hørtes deilig ut.2 timer bak![]()
Vært ute og grillet på en strand med gutta![]()
Neida. Vi er i Oslo nåHjemme nå?
Det går litt for fort da.Det skjønner jeg fodt at du gjør
Det får man desverre ikke gjort noe medJa veldig greit!
Har gjort det en del, synd det går den veien og ikke at jeg syns de gjorde ting på en god måte.
Men men sånn er det
Krysser fingre for detOm de ikke vil vente til han kommer.
Satser på at barnas hus outlet har ting vi trenger billig så vi sparer litt der![]()
Man må aldri invitere dem inn!!Trodde vi var kvitt Jehovas vitner når vi flyttet men neida!!! Jammen kom de på døra vår igjen!!! Og alt fordi mannen ville være høflig en gang for lenge siden og inviterte de inn! Han skjønner ikke helt hvorfor de engang gidder å misjonere til andre religiøse!
Og siden jeg satt i morgenkåpe og snuppa i pyjamas så åpnet vi heller ikke døra selvom det føles nærmest verre igjen, men på tide å forstå det kanskje!
Jeg sa nei takk, jeg har konvertert til islam etter å ha lest om de ulike religionene og holder meg til islam!"Neitakk, vi tilhører statskirken og holder oss til den." sa jeg første gang. Høflig, men ikke interessert.
Siden har de ikke kommet igjen.
Hva hadde du bestilt?Vært på posten oh hentet pakker
Nå litt avslapping før jeg skaø henge opp klær
Og jobb imorgen også eller?Nå wr det klesvask og ugress
Typisk men viktig å nyte øyeblikkene ❤Det var akkurat det jeg gjorde, helt til magen romlet høyt, dusjen får vi ta til kvelds : )
Får snudd på det for Amina sin del daDet får man desverre ikke gjort noe med![]()
Tja om jeg skal ha sparkebukse med stjerner vet jeg ikke men helst unngå biler ihvertfallKrysser fingre for det
Mangler du fortsatt sparkebukser? Med stjerner?![]()
Ja men at damer rundt 45-48 ikke klarer å te seg som noe annet enn våryre ungdommer er virkelig usmakeligDe er utrolig flinke
Alltid fulle folk som ikke klarer oppføre seg![]()
Smelter sånn av snappene av henne altså ❤Takk snuppa, jeg er ganske forelsket ♡
Kos dere masseSå skal vi på operaen og i Frognerparken. Turister i Oslo![]()