Håpefull85
Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Julibarna2024☀️
Helt moden, og 4 cmHjem og vente på rier
![]()
Såå spennende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
Tusen takkSåå spennendeLykke til!!
Masse lykke til, forstår du er spent, skal til siste vekstestimering selv nå på onsdagBaby er så stor.. Han var 4100 på onsdag, og jeg måtte ha vakuum for å få ut 3440 baby. Nr 2 var 4050, og det ble heftig. På vei til sykehuset nå. Spent på hva som skal skje
Oi, så braHelt moden, og 4 cmHjem og vente på rier
![]()
Tusen takkOi, så braMasse lykke til.
![]()
Helgas murringer/stikkinger og plager var verdt det - helt modenså slapp ballong og hoppet rett på stikkpilla i dag!
![]()
![]()
Tusen takkWohoo sånt liker vi![]()
Spennende, og følge med på når det blir din tur![]()
Hold oss informert![]()
Tusen takkSer ikke ut som at denne kroppen skjønner hva den skal
Vurderer å prøvekjøre brystpumpa, men det er kanskje litt drøyt
![]()
Sant.. Bare vil så gjerne i gangDet kjerringrådet har jeg faktisk ikke prøvd i noen av mine svangerskap. Der får mannen stimulere, og gi meg sex som belønning. Eller de får være i fred eller brukes til amming av baby hehe![]()
Jeg ville prøvd stimulering med fingrene, jeg skulle teste her en kveld. Og rullet bare forsiktig mellom pekefinger og tommel(da slipper du å presse ut melk også) kynnerne startet med engang! Så jeg hsr faktisk tro på det kjerringrådet!Sant.. Bare vil så gjerne i gang![]()
Det er nok det besteJeg ville prøvd stimulering med fingrene, jeg skulle teste her en kveld. Og rullet bare forsiktig mellom pekefinger og tommel(da slipper du å presse ut melk også) kynnerne startet med engang! Så jeg hsr faktisk tro på det kjerringrådet!![]()
Kan de ikke ta vannet når det er 4cm? Det kan jo sette litt fart på prosessen.Jeg har offisiellt gitt opp! Blir nok aldri noen rier. Nå skal jeg tørke tårene og fortsette uten. Får bare gå med denne magen, eller føde en diger unge om flere uker.
Det samme tenker jeg. Men NeidaKan de ikke ta vannet når det er 4cm? Det kan jo sette litt fart på prosessen.