Fødsels-tegn tråden!

Aner ikke om det har noe å si, men spyr som en gris :(

Aner ikke om det har noe å si, men spyr som en gris :(
Å, kjære deg! Sender deg en god klem og riktig lykke til! Om noen dager har du babyen din uansett hvordan dette utvikler seg. Håper du kan klare å få litt god hvile innimellom!
Det er flere som sier at spying setter fart på rieaktiviteten. Håper det gjelder for deg!!!

Blodig slim i kveld. Men det kan være rester etter torturen på sykehuset igår. Håper det allikevel kan være et modningstegn.
Eg hadde masse tykt slim kvelden før fødselen. Håper det er et modningstegn for deg au:-)

Noen som kjenner "mensmurringer" nedentil? Leser bare at folk kjenner murringer i ryggen og magen :-P Det er ikke direkte vondt, men ubehagelig. Kjennes ut som det pleier å gjøre når mensen er rett rundt hjørnet. Kan det være modningstegn tro??
On and off hele tiden. Har hatt det i noen uker, så for meg er det nok ikke ett "tegn" :p Jeg tror tegnet her kommer til å være at enten så går vannet eller så starter riene midt på natten som ett sjokk:o

Murrer så og si hverdag, kynnere hverdag, og jeg har mye slim.. Sorry for the details.
Alikevel tror jeg ikke det blir noe fødsel på evig lang tid.

jaja ikke tegn til fødsel her. jeg som er så utålmodig.. vondt i ryggen og beina så jeg vil bare føde og det snart☺☺☺❤❤

Å, kjære deg! Sender deg en god klem og riktig lykke til! Om noen dager har du babyen din uansett hvordan dette utvikler seg. Håper du kan klare å få litt god hvile innimellom!
Det er flere som sier at spying setter fart på rieaktiviteten. Håper det gjelder for deg!!!
Tusen takk, så god du er ❤️ Ettåringen har sovnet, og seksåringen er hos en kompis, så da blir det en tur på sofaen på meg :)

Masse mensen smerter/murringer i dag,må fort og ofte på do.
Natten var tøff med vanvittig halsbrann. Ellers stikker det og jobber masse nede i bekkenet.. Tror dette er modning. Godt gubben er på vei hjem fra Alta! Spennende dager!

Murrer så og si hverdag, kynnere hverdag, og jeg har mye slim.. Sorry for the details.
Alikevel tror jeg ikke det blir noe fødsel på evig lang tid.
Her er det ganske likt som hos deg! Men har også en følelse av at han ikke har tenkt seg ut heilt ennå...

Utrolig vanskelige de skal være med enkelte ting. Håper det ikke drar ut alt for lenge for deg. Innen søndag må jo baby ha kommet :)
Takk, håper det ❤️

Her har kynnerne blitt litt mer tak i, kjenner de i magen og i korsryggen! Men er redd det bare er maserier som kjem til å gi seg om en stund :( men det er jo lov å leve i håpet om at de tar seg opp :)

Her har kynnerne blitt litt mer tak i, kjenner de i magen og i korsryggen! Men er redd det bare er maserier som kjem til å gi seg om en stund :( men det er jo lov å leve i håpet om at de tar seg opp :)
Jeg gleder meg hver gang jeg får en maserie...men, så er det alltid bare 1:( Tror kanskje jeg kommer til å savne maseriene når de virkelige riene begynner:p

Jeg gleder meg hver gang jeg får en maserie...men, så er det alltid bare 1:( Tror kanskje jeg kommer til å savne maseriene når de virkelige riene begynner:p
Her har de kommet med jevne mellomrom de siste timene, de tar tak så eg kjenner de greit :) men e redd de ikke tar seg opp!
Men det er som eg sa til jordmor i går at når de første skikkelige riene kommer at eg kommer til å huske/tenke <det var sånn riene kjentes ut ja, dette vil eg ikke meire..hehe :p>

Her har de kommet med jevne mellomrom de siste timene, de tar tak så eg kjenner de greit :) men e redd de ikke tar seg opp!
Men det er som eg sa til jordmor i går at når de første skikkelige riene kommer at eg kommer til å huske/tenke <det var sånn riene kjentes ut ja, dette vil eg ikke meire..hehe :p>
Hahahaha!!! Bare så sykt synd at innen den tid e d minst 9 mndr for sent...;) :p

Ligger i sengen med kynnere i store variasjoner.. Noen er vonde og jeg må puste meg gjennom i ca 1 minutt.. Mens andre er det så vidt jeg kjenner i ca 40sek... Holdt på sånn i et par timer nå..

Håper det kan bygge seg opp og bli rier - vil så gjerne FØDE!!!

Ligger i sengen med kynnere i store variasjoner.. Noen er vonde og jeg må puste meg gjennom i ca 1 minutt.. Mens andre er det så vidt jeg kjenner i ca 40sek... Holdt på sånn i et par timer nå..

Ooooohh, spennende!! :) krysser fingrene for at det skjer noe!

Krysser fingrene for deg! :)

Hei dere.
I natt hadde jeg en intens svie og ubehag i bekkenet og har gått mye på toalettet. Fikk til slutt sovet en times tid, da jeg våknet føltes det ut som jeg pustet lettere og alt var/er litt lettere. Kan dette være at hun har festet seg eller flyttet seg ned?
Var på 36 ukers kontroll forrige uke og da lå hun riktig vei,var litt festet som jordmor sa:-) har en god del mensen murring i korsryggen i dag.
Har dere merket denne festingen? At magen synker osv? Hvordan opplevde dere det?

Back
Topp