Aner ikke om det har noe å si, men spyr som en gris 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å, kjære deg! Sender deg en god klem og riktig lykke til! Om noen dager har du babyen din uansett hvordan dette utvikler seg. Håper du kan klare å få litt god hvile innimellom!Aner ikke om det har noe å si, men spyr som en gris![]()
Eg hadde masse tykt slim kvelden før fødselen. Håper det er et modningstegn for deg auBlodig slim i kveld. Men det kan være rester etter torturen på sykehuset igår. Håper det allikevel kan være et modningstegn.
ÅååEg hadde masse tykt slim kvelden før fødselen. Håper det er et modningstegn for deg au![]()
On and off hele tiden. Har hatt det i noen uker, så for meg er det nok ikke ett "tegn"Noen som kjenner "mensmurringer" nedentil? Leser bare at folk kjenner murringer i ryggen og magenDet er ikke direkte vondt, men ubehagelig. Kjennes ut som det pleier å gjøre når mensen er rett rundt hjørnet. Kan det være modningstegn tro??
Tusen takk, så god du erÅ, kjære deg! Sender deg en god klem og riktig lykke til! Om noen dager har du babyen din uansett hvordan dette utvikler seg. Håper du kan klare å få litt god hvile innimellom!
Det er flere som sier at spying setter fart på rieaktiviteten. Håper det gjelder for deg!!!
Utrolig vanskelige de skal være med enkelte ting. Håper det ikke drar ut alt for lenge for deg. Innen søndag må jo baby ha kommetDet samme tenker jeg. Men NeidaOrker ikke håpe mer
Her er det ganske likt som hos deg! Men har også en følelse av at han ikke har tenkt seg ut heilt ennå...Murrer så og si hverdag, kynnere hverdag, og jeg har mye slim.. Sorry for the details.
Alikevel tror jeg ikke det blir noe fødsel på evig lang tid.
Takk, håper detUtrolig vanskelige de skal være med enkelte ting. Håper det ikke drar ut alt for lenge for deg. Innen søndag må jo baby ha kommet![]()
Jeg gleder meg hver gang jeg får en maserie...men, så er det alltid bare 1Her har kynnerne blitt litt mer tak i, kjenner de i magen og i korsryggen! Men er redd det bare er maserier som kjem til å gi seg om en stundmen det er jo lov å leve i håpet om at de tar seg opp
![]()
Her har de kommet med jevne mellomrom de siste timene, de tar tak så eg kjenner de greitJeg gleder meg hver gang jeg får en maserie...men, så er det alltid bare 1Tror kanskje jeg kommer til å savne maseriene når de virkelige riene begynner
![]()
Hahahaha!!! Bare så sykt synd at innen den tid e d minst 9 mndr for sent...Her har de kommet med jevne mellomrom de siste timene, de tar tak så eg kjenner de greitmen e redd de ikke tar seg opp!
Men det er som eg sa til jordmor i går at når de første skikkelige riene kommer at eg kommer til å huske/tenke <det var sånn riene kjentes ut ja, dette vil eg ikke meire..hehe>
Ooooohh, spennende!!Ligger i sengen med kynnere i store variasjoner.. Noen er vonde og jeg må puste meg gjennom i ca 1 minutt.. Mens andre er det så vidt jeg kjenner i ca 40sek... Holdt på sånn i et par timer nå..
Håper det kan bygge seg opp og bli rier - vil så gjerne FØDE!!!
Krysser fingrene for deg!Ligger i sengen med kynnere i store variasjoner.. Noen er vonde og jeg må puste meg gjennom i ca 1 minutt.. Mens andre er det så vidt jeg kjenner i ca 40sek... Holdt på sånn i et par timer nå..
Håper det kan bygge seg opp og bli rier - vil så gjerne FØDE!!!