Fødsels-tegn tråden!

Takk :) jeg visste ikke at vannet var rosa :o godt jeg skal til jm i morgen :)
Det kan være begynnende åpning som gjør det. Fikk beskjed i dag av jm at det kan komme litt blod når den åpner seg. Jeg ble sjekka siden jeg har hatt forkortet livmorhals og den er helt flatet ut og moden. Men noen tegn? Nope:p

Var hos legen på kontroll i dag. Alt Ok med frøkna i magen,hun hadde lagt deg nedover i bekkenet,men ikke festet seg helt. Jeg hadde utslag på urinen,så den skulle til dyrkning og så får vi se om det er Uvi. Håper ikke det! Eller var Alt tipp topp med meg!
36+0.. Full fres❤️

magen er godt sunket.jordmor sa han låg dypt i bekkenet. mye utflod. stikkninger i høna. men belager meg på at jeg må gå over termin☺

Menssmerter både i magen og korsryggen, og det kjennes ut som dåsa skal eksplodere, skikkelig hoven. Av og til stikker det i dåsa, kjennes ut som det er ett barberblad inni der :-o utflod er også endel av, og jeg som har hatt treg mage hele svangerskapet går nå på do minst to ganger om dagen.. er bare 36+2 så det er vel enda lenge igjen :-)
Eksploderende dåse? Oh yes!!! Plutselig kommer et "knivstikk" og jeg hopper til og stønner!!! Ubehagelig!

Eksploderende dåse? Oh yes!!! Plutselig kommer et "knivstikk" og jeg hopper til og stønner!!! Ubehagelig!

Første gangen jeg har opplevd dette i dag,på butikken såklart.. ble stående og henge over handlevogna en stund mens jeg uffet og beklaget meg til mannen:p Ellers bare litt mensmurringer,mens kynnere f.eks? Aner ikke hvordan de kjennes ut. Jeg har dem nok,men merker dem ikke. 38+3 idag,hoho :rolleyes:

Løs mage og tak i ryggen nå... Er for tidlig enda, så håper h*n holder seg inne til jeg kommer til uke 37, 12 dager til det.

Fikk mannen med på en runde igår (er altså ikke noe behagelig lenger), etter en stund noen kraftige og vonde kynnere, men inga baby inatt heller. Termin idag:angelic:

I dag har jeg vært i så rar form!
Da jeg våknet var jeg skamdårlig, kvalm og uvel i hele kroppen, vondt i magen og masse kynnere, så ga det seg ei stund, da var jeg bare suupertrøtt og sliten, men med skikkelige stikkinger i korsryggen og mensmurringer..
Dårlig i magen igjen, og kom meg endelig på do på tidligkvelden (har stort sett vært på do 3 ganger om dagen di siste to ukene, men di siste dagene har jeg bare vært annenhver dag). Sorry detaljer :p
Etter det har jeg vært slapp og mye menssmerter og litt kramper + kynnere. Kommer også endel slim nå..

Skal lure på om det begynner å skje noe her gitt! :p kanskje fødselen starter av seg selv så jeg slipper igangsettelse på mandag :p lov å håpe?!

Første natt med flere episoder med ganske kraftig nedpress etterfulgt av korsryggsmerter og generelt ubehag i mage/rygg. Masse liv nederst i magen og kjenner ut som magetrollet prøver å bore vei nedover. Har fortsatt utover dagen, men ikke i noe mønster. Er det det som er maserier mon tro? Er ikke greit å være førstegangs og ikke ane hvordan begynnende rier skal kjennes ut :dead:

Første natt med flere episoder med ganske kraftig nedpress etterfulgt av korsryggsmerter og generelt ubehag i mage/rygg. Masse liv nederst i magen og kjenner ut som magetrollet prøver å bore vei nedover. Har fortsatt utover dagen, men ikke i noe mønster. Er det det som er maserier mon tro? Er ikke greit å være førstegangs og ikke ane hvordan begynnende rier skal kjennes ut :dead:
Høres ut som maserier :)

Baah, ja var det jeg regnet med! :( Ifølge jordmor ville jeg ikke være i tvil når riene satte inn, men foreløpig er jeg bare et stort spørsmålstegn..
Er desverre enig med jordmor. Går frem og tilbake i gangen her, og er i tvil selv, men vet jo at det absolutt ikke var tvil de to andre gangene .. Man håper, og vil så gjerne :( Kjipt og vente ❤️

Vi får klamre meg til at maserier sikkert har noe for seg det og.. Er ikke akkurat behagelige greier så håper det slipper litt i natt :)
Hvordan går det med deg? Ble det noe ut av det du kjente?? Her ga det seg da jeg la meg :(

Om jeg ikke akkurat kan kalle det fødselstegn, så begynner i alle fall modningstegnene å melde seg nå. Veldig økende nedpress, og stadige runder med murringer i magen, og generelt mer vondt og ubehagelig i underlivet. Meeen.... slik gikk jeg en stund med førstemann også, så før murringene går over til skikkelige rier elle vannet går har jeg ikke noe tro på at fødsel er veldig nært forestående. Men det er igrunn helt greit, er 38+2 i dag og for min del kan gjerne babyen holde seg på innsiden en drøy uke til i alle fall. Foreløpig nyyyyyter jeg de rolige permisjonsdagene med masse tid for meg selv :)

I går hadde jeg mye murringer og nedpress, men det er alt.
Kynnerne er kraftige, men ser ingen tegn til modning der nede så er bare og smøre seg med tålmodighet :)
37+5 i dag ;)

I går kveld hadde jeg en del modningstegn,så vidt jeg vet i hvert fall :p Mye mensensmerter,var slik at jeg gikk og ventet på blødningen,mye utflod,nedpress,stikninger i korsryggen.. Er også støl i muskulaturen på siden av hufsa,som strekker seg fra lysken og bak til rumpa,på undersiden liksom.. Noen som kjenner igjen den stølheten??o_O

Back
Topp