Fødsels-tegn tråden!

Eneste plassen jeg har vondt er midt oppå ryggen, rett under BHen. Tror det er en liten en som ligger og presser på nerver. Ellers er alt helt stille. MEN når jeg stod og lagde granola istad, stakk det plutselig noe sykt fra nederst på magen til bak i rumpehullet. Haha, jaa... det var utrolig ubehagelig. Som nedpress i rumpa. Veldig spesielt. Og ut kom det litt hvitt slim. Men det ga seg, og ting er tilbake til normalen. Blah. 38+5 idag.

Hadde et lite håp om at turen i dyreparken i går skulle gi meg litt tegn på at lillemann vil it, men den gang ei. Føles ikke ut som han har tenkt å komme på ei beite nå heller. :p

Jeg har blitt strippet i dag :) Hipp hurra!! Hadde en cm, men nå har jeg to :)

Ahhh ingen tegn i det hele tatt, det lille som var er borte:confused: Ingen tegn til noe slimpropp, eller endring i utflod, eller smerter i magen eller noe. Dvs har hatt 1-3 litt sterkere kynnere om dagen nå i den siste uken, disse har også vært litt ubehagelige. Men i natt og i dag har jeg ikke kjent disse en gang.

Begynner å få følelsen av at hun aldri skal komme ut...:bored: 6 dager til termin i dag.

Var hos jm i dag og hun sjekket meg med tanke på at jeg har hatt forkortet livmorhals med rier osv i uke 27 og 29. Er visst helt utflata og hodet lå så langt nede som det kunne. Alt det sagt...ingen tegn på at hun vil ut med det første. Er 37+5, så hadde vært greit om hun ville si hei nå ass:p :D

Menssmerter både i magen og korsryggen, og det kjennes ut som dåsa skal eksplodere, skikkelig hoven. Av og til stikker det i dåsa, kjennes ut som det er ett barberblad inni der :-o utflod er også endel av, og jeg som har hatt treg mage hele svangerskapet går nå på do minst to ganger om dagen.. er bare 36+2 så det er vel enda lenge igjen :-)

Menssmerter både i magen og korsryggen, og det kjennes ut som dåsa skal eksplodere, skikkelig hoven. Av og til stikker det i dåsa, kjennes ut som det er ett barberblad inni der :-o utflod er også endel av, og jeg som har hatt treg mage hele svangerskapet går nå på do minst to ganger om dagen.. er bare 36+2 så det er vel enda lenge igjen :-)
Haha jeg har det helt likt :D 36+1 her. Neeeida. Vi skal vel ikke ha så lenge igjen! *krysser fingrene*

Back
Topp