Fødsels-tegn tråden!

17 dager til termin... men har kraftige stikkninger i høna..dette håper jeg ikke fortsetter neste 17 dagene for da blir det pinlig å gå i butikken☺hahahaha

Uke 38+4 og ingenting på gang. Hatt kraftige kynnere i mange uker, av og til litt kvalm og det jeg tror er murringer.. Må også mye mer på do nå enn tidligere, men holdt på sånn så lenge at nå har jeg bare bestemt meg for å ikke bli uttålmodig og håpe på at lillebror blir født en uke før slik som storesøster...

37+0 og niks nada tegn...
Men ny runde nr 2. med fotsoneterapi i morgen. Andre hun har hjulpet har hatt 3 behandlinger tror jeg det var :)
Slipper jeg overtid for aller første gang på 5.svangerskap er jeg overbevist om at fotsoneterapi funker for meg også :p

39+3 og foreløpig ingen tegn. Leter og leter etter denne slimproppen uten hell.. Har kanskje hatt en anelse løsere mage i dag en tidligere så får klamre meg fast til det og håpe det er en start i det minste. Er også ekstra sliten så får håpe det er kroppen som gir beskjed om at det er på tide å lade batteriene :)

Jeg var hos jordmor til modningsakupunktur i går. Da tok hun en liten forsiktig sjekk. :)

Du kan spørre om en sjekk, værste som kan skje er at ho sier nei. :)
Du var heldig :) Her sier de nei helt til termin :( jeg er såååå nysgjerrig

Jeg betalte dyre dommer også da. Hehe!

Hun sa hun ikke tok sjekk før i uke 39, men jeg sa jeg gjerne ville vite og var nysgjerrig. Hehe.
Jeg får spørre igjen på torsdag jeg da ;)

Nedpress, masse kynnere og vanvittig kvalme! Men i morgen kjenner jeg vel ingenting....?

Det nedpresset jeg har om dagen, det må altså bare føre til noe :p det er helt villt.. De siste 3 dagene har nedpresset vært så ille at det har føltes som om hodet til lille har stått i åpningen.

Her e det mye kynnere, murring(ligner veldig på mensmurringer) og kvalme!
17 dager til termin :):)

I mitt forrige forum var det fler som "snek" i køen, selv om de ikke hadde noen som helst tegn. Som plutselig fødet før oss som gikk i 4 uker og kjente på alt mulig rart :) Bare vent og se. Ingen er like ❤️
Takk for trøstende ord :) Er nervepirrende å gå rundt sånn å vente :)

35+3. Bæsjer for tredje gang på en dag og har mye luft i magen. Har mye sterke kynnere og magen blir hard/skeiv mange ganger daglig. Fortsatt mange uke til termin...

Takk for trøstende ord :) Er nervepirrende å gå rundt sånn å vente :)
Helt klart :) Jeg hadde konstante kynnere i ettermiddag, og fikk et lite håp. Men nå er det helt stopp :(

Hatt min 2.time med fotsoneterapi i dag, og håper på mere tegn på modning for vær behandling. Men ser ut til å la vente på seg. Ting er som de har våre så langt.

35+0 idag og de siste dagene har det vært myye kynnere etterfulgt av dobesøk :p Kynnerne er kun smertefulle om natten, og da har jeg murringer i ryggen i tillegg. Nedpress og stikking kommer og går.. Føler ikke på meg at noe er på gang, og tenker jeg kommer meg til minst 38 uker før noe skjer :)
Hva er greia med at det bare er vondt på natten? Er sånn her også. Kjempeslitsomt:-p Vil jo sove da.

Back
Topp