Gratulerer sååå mye med lille jentenVår lille prinsesse kom i natt, så hold ut damer-vips er det over![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer sååå mye med lille jentenVår lille prinsesse kom i natt, så hold ut damer-vips er det over![]()
Hvordan får du sjekka om du er moden osv? Skal til jm i morgen og lurte på om jeg kunne spørre henne? Er 37+4 her ogEneste tegn er kjempe vondt skambein pga hodet ligger langt ned. Men hadde en sjekk i går og da kjente hun hodet, jeg er moden og med litt åpning.
Så alt er klart!37+4
Jeg var hos jordmor til modningsakupunktur i går. Da tok hun en liten forsiktig sjekk.Hvordan får du sjekka om du er moden osv? Skal til jm i morgen og lurte på om jeg kunne spørre henne? Er 37+4 her og![]()
Du var heldigJeg var hos jordmor til modningsakupunktur i går. Da tok hun en liten forsiktig sjekk.
Du kan spørre om en sjekk, værste som kan skje er at ho sier nei.![]()
Jeg betalte dyre dommer også da. Hehe!Du var heldigHer sier de nei helt til termin
jeg er såååå nysgjerrig
Jeg får spørre igjen på torsdag jeg daJeg betalte dyre dommer også da. Hehe!
Hun sa hun ikke tok sjekk før i uke 39, men jeg sa jeg gjerne ville vite og var nysgjerrig. Hehe.
Du hopper til, og reagerer ukontrollert du også ja hehe Uff det er helt grusomt17 dager til termin... men har kraftige stikkninger i høna..dette håper jeg ikke fortsetter neste 17 dagene for da blir det pinlig å gå i butikken☺hahahaha
Takk for trøstende ordI mitt forrige forum var det fler som "snek" i køen, selv om de ikke hadde noen som helst tegn. Som plutselig fødet før oss som gikk i 4 uker og kjente på alt mulig rartBare vent og se. Ingen er like
![]()
Helt klartTakk for trøstende ordEr nervepirrende å gå rundt sånn å vente
![]()
Hva er greia med at det bare er vondt på natten? Er sånn her også. Kjempeslitsomt35+0 idag og de siste dagene har det vært myye kynnere etterfulgt av dobesøkKynnerne er kun smertefulle om natten, og da har jeg murringer i ryggen i tillegg. Nedpress og stikking kommer og går.. Føler ikke på meg at noe er på gang, og tenker jeg kommer meg til minst 38 uker før noe skjer
![]()