Fødsels-tegn tråden!

Har så mye kynnere om dagene, syns det er veldig slitsomt! Bare på siste 1,5 timen så har eg hatt ca 20stk, så de kjem jo på rad og rekke, de er ikke vonde, men ubehagelige når magen strammer seg såå mye!
Har de jo jevnt hele dagen, men noen ganger på dagen skjem de så veldig ofte..håper lillegutt snart har tenkt seg ut til oss❤️ er 38+4 i dag, og med lillesøster så kom ho "i dag".. Så blir spennendes å se når gutten har tenkt seg ut☺️

Wohoo sånt liker vi :p
Spennende, og følge med på når det blir din tur :D
Hold oss informert :p
Tusen takk ❤️ Ser ikke ut som at denne kroppen skjønner hva den skal :( Vurderer å prøvekjøre brystpumpa, men det er kanskje litt drøyt :)

Tusen takk ❤️ Ser ikke ut som at denne kroppen skjønner hva den skal :( Vurderer å prøvekjøre brystpumpa, men det er kanskje litt drøyt :)

Det kjerringrådet har jeg faktisk ikke prøvd i noen av mine svangerskap. Der får mannen stimulere, og gi meg sex som belønning. Eller de får være i fred eller brukes til amming av baby hehe :p

Det kjerringrådet har jeg faktisk ikke prøvd i noen av mine svangerskap. Der får mannen stimulere, og gi meg sex som belønning. Eller de får være i fred eller brukes til amming av baby hehe :p
Sant.. Bare vil så gjerne i gang :)

Jeg ville prøvd stimulering med fingrene, jeg skulle teste her en kveld. Og rullet bare forsiktig mellom pekefinger og tommel(da slipper du å presse ut melk også) kynnerne startet med engang! Så jeg hsr faktisk tro på det kjerringrådet! :D
Det er nok det beste :)

Ikke vet jeg om dette er et tegn, men i dag har jeg plutselig ikke kunne gå noe særlig uten smerter i bekken. Har også svært mye utflod som, unnskyld detaljer, renner igjennom alt av klær. Hatt nye kynnere. Har termin på fredag, så håper dette er noen tegn..:happy:

Jeg har offisiellt gitt opp! Blir nok aldri noen rier. Nå skal jeg tørke tårene og fortsette uten. Får bare gå med denne magen, eller føde en diger unge om flere uker.

Jeg har offisiellt gitt opp! Blir nok aldri noen rier. Nå skal jeg tørke tårene og fortsette uten. Får bare gå med denne magen, eller føde en diger unge om flere uker.
Kan de ikke ta vannet når det er 4cm? Det kan jo sette litt fart på prosessen.

Noen som kjenner "mensmurringer" nedentil? Leser bare at folk kjenner murringer i ryggen og magen :-P Det er ikke direkte vondt, men ubehagelig. Kjennes ut som det pleier å gjøre når mensen er rett rundt hjørnet. Kan det være modningstegn tro??

Back
Topp