Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God tur hjemJeg liker svigermoren min, jeg.
(men noe bedre når det er lenge siden jeg har sett henne)
Jeg håper frokosten kan forløpet uten at hun skal spørre ungene om vi virkelig skal dra
Det synes jeg hun har vært ufin på denne gangen. Kveldsmat i går, siste kvelden dere er her om dere virkelig skal dra i morgen. Ser på femåringen vår og spørr om vi ikke har ombestemt oss?
Det er ikke hennes avgjørelse, hun er fem!
Vi drar i morgen, sa mannen klart
Ungene stortrives. Men da vi snakket med dem om det i bilen i går ble det jubel i baksetet over at vi skal hjem. De savner vennene sine
Og en veldig våken baby på feil tid ja..LJ våkner 5 for tiden.. og da starter hun dagenGod morgen! Her var vi våkne fra 04-06. Så har sovet helt til nå. Forstår ikke den babyen for tiden...
Ok!Ja. Hun sov lenger, men var vanskeligere å legge. Og sov lenger noen andre dager også så uviss sammenheng.
Så deilig daHun våkna 7:50er litt i sjokk for hun sover jo aldri så lenge
![]()
Det var nå ikke noe særligGod morgen! Her var vi våkne fra 04-06. Så har sovet helt til nå. Forstår ikke den babyen for tiden...
Det er for tidlig !Og en veldig våken baby på feil tid ja..LJ våkner 5 for tiden.. og da starter hun dagen![]()
Er senest i seng til 19:30. Sov sen dupp i går, fra 1700-1730. Kanskje det har betydning?Det var nå ikke noe særliglegger hun seg tidig om kvelden? Sover sen siste dupp eller er for sulten da?
Kan jo være noe magetrøbbel eller tenner og?
Alt for tidlig :O 2 uker til bhg start. Håper vi får snudd søvnen til daDet er for tidlig !
Tror detSå deilig dakanskje hun tok helg hun og?
![]()
Krysser fingrene for dere!Alt for tidlig :O 2 uker til bhg start. Håper vi får snudd søvnen til da
Takk. Dere ogKrysser fingrene for dere!
Huff! Prøv å slapp av litt før du må dra.Sååå sliten etter lang uke... og jobb om 3 timer...
Ellers kan du få advarselHmm... Jeg får prøv å husk på det da... Å helst ikke skrive så sent når alle andre sover!![]()
Så kjedelig daTuren i dyreparken var fantastisk.
I bilen på turen hjem.... Not so much..
De eldste var litt umulige...
Drar dere hjem i dag?God morgen.
Jeg og lillesøster har vært våken en stund. Nå har storebror også våknet.
Tusen takk.Kultog imponerande
så skikkelig proff ut på bildene
![]()
Så deilig daGod morgen! Lille J sover ennå jo![]()
Jepp.Så kjedelig da