Skravletråd juli 2016

God morgen! Her var vi våkne fra 04-06. Så har sovet helt til nå. Forstår ikke den babyen for tiden...

Jeg liker svigermoren min, jeg.

(men noe bedre når det er lenge siden jeg har sett henne)

Jeg håper frokosten kan forløpet uten at hun skal spørre ungene om vi virkelig skal dra
Det synes jeg hun har vært ufin på denne gangen. Kveldsmat i går, siste kvelden dere er her om dere virkelig skal dra i morgen. Ser på femåringen vår og spørr om vi ikke har ombestemt oss?
Det er ikke hennes avgjørelse, hun er fem!

Vi drar i morgen, sa mannen klart

Ungene stortrives. Men da vi snakket med dem om det i bilen i går ble det jubel i baksetet over at vi skal hjem. De savner vennene sine
God tur hjem:)

God morgen! Her var vi våkne fra 04-06. Så har sovet helt til nå. Forstår ikke den babyen for tiden...
Og en veldig våken baby på feil tid ja..LJ våkner 5 for tiden.. og da starter hun dagen:(

Det var nå ikke noe særlig :( legger hun seg tidig om kvelden? Sover sen siste dupp eller er for sulten da?
Kan jo være noe magetrøbbel eller tenner og?

Det var nå ikke noe særlig :( legger hun seg tidig om kvelden? Sover sen siste dupp eller er for sulten da?
Kan jo være noe magetrøbbel eller tenner og?
Er senest i seng til 19:30. Sov sen dupp i går, fra 1700-1730. Kanskje det har betydning?

Sååå sliten etter lang uke... og jobb om 3 timer...

Kult :) og imponerande ;) så skikkelig proff ut på bildene :)
Tusen takk.
Prøver å ta gode bildet slik at det ser bedre ut på bloggen :P
(Smakte også veldig godt :) )

Back
Topp