Nå må du jo vinne?!121.000 skritt på uka nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå må du jo vinne?!121.000 skritt på uka nå![]()
God ettermiddagGod morgen! Lille J sover ennå jo![]()
God ettermiddag og god tur hjemGod morgen.
Jeg og lillesøster har vært våken en stund. Nå har storebror også våknet.
God ettermiddagGod morgen! Her var vi våkne fra 04-06. Så har sovet helt til nå. Forstår ikke den babyen for tiden...
Jo. Takk for det. Det skal bli godt å komme hjem. Men enda langt igjen. 291 km. Gpsen anslår at vi er hjemme 1921, men da har den ikke kjennskap til at vi om en liten time tar et stopp for å spise middag, vi skal lufte hund pH amme baby og bytte bleie sikkert flere ganger også. Så det blir nok sentGod ettermiddag og god tur hjem![]()
Jobbet hver dag?Sååå sliten etter lang uke... og jobb om 3 timer...
Håper du snart får deg litt matSulten! Men kan ikke gå i butikken før etter at vesla har spist og skal sove.
Det er en lang turJo. Takk for det. Det skal bli godt å komme hjem. Men enda langt igjen. 291 km. Gpsen anslår at vi er hjemme 1921, men da har den ikke kjennskap til at vi om en liten time tar et stopp for å spise middag, vi skal lufte hund pH amme baby og bytte bleie sikkert flere ganger også. Så det blir nok sent
Holy macaroni, har du vært på restaurant?!
Ja til bilde!
Spennende og dekorativt![]()
Hun sov det første stykket. Men har vært våken en stund nå. Det blir bleieskift og amming og middag på Dovre om en ti minutters tid, så håper jeg egentlig hun sovner igjen etterpå, men vi får se.Det er en lang tur
Kos dere så bra dere klarer!
Lillesøster sover kanskje greit i bilen?![]()
God ettermiddag søtaGod ettermiddag![]()
Så deilig med skogtur. Her venter jeg på mann, svoger og tacokveldGod ettermiddag.
Sitter og slapper av etter 2 timers tur i skogen.
Hva holder dere på med?
Hørtes deilig ut begge deler.Så deilig med skogtur. Her venter jeg på mann, svoger og tacokveld
Den var veldig deiligSå deilig med skogtur. Her venter jeg på mann, svoger og tacokveld
Regnet med det var hjemmeIkke restaurant bare kos her hjemme..
Tusen takk
Lykke til med siste innspurtHun sov det første stykket. Men har vært våken en stund nå. Det blir bleieskift og amming og middag på Dovre om en ti minutters tid, så håper jeg egentlig hun sovner igjen etterpå, men vi får se.
Helt greiGod ettermiddag søtahvordan har dagen vært?
God ettermiddagGod ettermiddag.
Sitter og slapper av etter 2 timers tur i skogen.
Hva holder dere på med?
Mannen er ganske fornøyd han ogsåRegnet med det var hjemmedu er så flink!
![]()