Masse god bedring til mannenSå mye han kan.
Han har fått halsbetennelse og begynner nettopp å føle seg bedre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse god bedring til mannenSå mye han kan.
Han har fått halsbetennelse og begynner nettopp å føle seg bedre![]()
Skulle bare ha litt for å spise nåSkal det bakes eller lages syltetøy?![]()
Mye å holde styr på?Jippi, bare 3 omganger igjen så _ALDRI_ mer mønsterstrikk med dobbelt garn!!!!!!!!!!!!
Bare 4 nøster som tvinner seg inn i hverandre...Mye å holde styr på?
Skulle egentlig vært i seng for lenge siden, men ble sittende å strikke...Leggetid for meg snart
Hva strikker du?Skulle egentlig vært i seng for lenge siden, men ble sittende å strikke...
Genser til eldsteHva strikker du?
Ååh så frustrerendeNei, og jeg er så sinna! Ringte legekontoret, de har stengt. Ringte vikarlegen, får ikke svar over lengre tid. Ringte helsestasjonen, men barnelegen var ikke tilstede. Alt dette er forståelig. Ringer 116117 og snakker med ei søt dame, hun gir meg et nr til en daglegevakt som hun mener skal kunne ta oss inn. MEN, der satt det en grinete person på andre siden, som spesifiserte at de hadde få timer og ting som kunne vente måtte tas med fastlege, i en krass tone. Jeg forklarte situasjonen, og at det var siste løsning og at legevakt ba meg om å ringe dit. Det hele ender med at jeg blir så sint at jeg gir beskjed om at da kan vi jo bare sitte enda fler timer på telefonen vi, i og med at vikarlegen ikke har mulighet til å svare stakars. Takk for hjelpen sa jeg, og la på. Jeg ble så sint! Hun sover og sover, ingen feber, men rød rundt og i øret, og det er grums inni der... Tar seg til øre til tider, og er sutrete og i dårlig form.
Å neiJippi, bare 3 omganger igjen så _ALDRI_ mer mønsterstrikk med dobbelt garn!!!!!!!!!!!!
Absolutt! Føles helt rett å bo der! Nå trivdes jeg på Malvik og, men etter de hiva opp 10-15 bommer til er jeg glad jeg sluttet å arbeide i Trondheim og flyttet derfraDet er fint utpå der![]()
Nå husker jeg ikke hva du skrev tidligere, startet riene selv eller ble du satt igang?Dro hjem etter kontrollen klokken 9, med avtale om å komme tilbake kl 21 om jeg ikke hadde fått rier.
For jordmoren din?God dag damer![]()
Da har min lillesøster reist igjen og jeg har full uke!
Muligens ikke noe å gjøre på torsdag da! Det skal bli herlig!
Også fått ryddet mesteparten av leiligheten![]()
Mannen setter spørsmål på hva som er viktig for jordmoren min da![]()
Grattis
Kan bli spennendesEksperiment. Lillesøster har fått grøt til kveldsmat.
Årsak. Hun fikk aldri grøt i formiddag. Jeg tenkte at grøt må hun ha. Og dessuten sikkert på tide å innføre kveldsmat, kanskje hun sover godt/lenger uten amming som bonus?
Effekt på natta ukjent enda.
Effekt på legging: hun pleier å ammes i søvn. Hun ammes. Men er ikke sååååå sulten....
Husk at jeg er nybegynner og har bare strikket siden mars.Å neivar det vanskelig med dobbelt? Jeg skal strikke noe i dobbelt garn snart, burde jeg unngå det?
![]()
Ååååh så herlig!! *litt sjalu*Vi var på stranda 300 meter unna huset![]()
De bare avviste oss. Problemet var at det var ingen andre å få tak i, og legevakt sentralen sa vi skulle ringe daglegevakt å få time. Men de ville i høre, så ja.. Men til slutt fikk vi tak i vikaren, og hun fikk time imorgen ♡ Vi ventet hele helgen, for å ringe fastlegen for ikke å dra på legevakt unødig, men når vi ikke fikk tak i dem så måtte vi jo bare ringe. Men det ordnet seg til slutt ♡ Hun er veldig sårbar i dag, og har enda ikke sovnet for natten. Sover litt, men våkner igjen. Får bare holde ut til imorgenÅåh så frustrerendehadde de noe tips å komme med da? Noe forebyggende?
Noen gang når jeg har vært i tvil på hvor farlig/akutt noe er, eller for å få hjelp om hva jeg kan gjøre selv, har jeg ring 1177 i Sverige (sykepleier på telefon, men jeg vet ikke i hodet hvordan man ringer fra Norge) og spurt de. Men da er jo jeg svensk da, så er vel mer naturlig at jeg ringer de
Hvordan har det gått med henne idag? Har du kommet noe lenger?
Takk, går feil vei da.Masse god bedring til mannen
Stakker litenDe bare avviste oss. Problemet var at det var ingen andre å få tak i, og legevakt sentralen sa vi skulle ringe daglegevakt å få time. Men de ville i høre, så ja.. Men til slutt fikk vi tak i vikaren, og hun fikk time imorgen ♡ Vi ventet hele helgen, for å ringe fastlegen for ikke å dra på legevakt unødig, men når vi ikke fikk tak i dem så måtte vi jo bare ringe. Men det ordnet seg til slutt ♡ Hun er veldig sårbar i dag, og har enda ikke sovnet for natten. Sover litt, men våkner igjen. Får bare holde ut til imorgenOg passe på henne.