Mye igjen?Ja unne i huset til mamma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye igjen?Ja unne i huset til mamma
Aah skjønnerNei. Hadde med ungene så plukket bare litt for å spise nå![]()
SåpassVi har vært på stranda
Hu mor har badet i sjøen for første gang
Dere da?
Ha det fint på jobbGjøre seg klar for første tidligvakt i en ukedaggubben er hjemme med frøkna på ferie hele uka
![]()
Huff! Håper dere fikk sove litt.Første natten hjemme med lillebror ser ut som til å bli katastrofe. Storebror våknet selvsagt når vi skulle legge oss, lillebror hylgråt og var sulten og storebror er ennå våken og skal ihvertfall ikke sove. Vi er på hytta til foreldrene mine alle på 1 soverom, storebror hyler om vi legger han i sengen sin men ligger våken om han får ligge i vår seng/armene våre. Lillebror skal ligge klistret til puppen min for ikke å våkne. Blir en laaang natt
Tusen takkHa det fint på jobb![]()
Rett fra sykehus til hytte?Første natten hjemme med lillebror ser ut som til å bli katastrofe. Storebror våknet selvsagt når vi skulle legge oss, lillebror hylgråt og var sulten og storebror er ennå våken og skal ihvertfall ikke sove. Vi er på hytta til foreldrene mine alle på 1 soverom, storebror hyler om vi legger han i sengen sin men ligger våken om han får ligge i vår seng/armene våre. Lillebror skal ligge klistret til puppen min for ikke å våkne. Blir en laaang natt
Første natten hjemme med lillebror ser ut som til å bli katastrofe. Storebror våknet selvsagt når vi skulle legge oss, lillebror hylgråt og var sulten og storebror er ennå våken og skal ihvertfall ikke sove. Vi er på hytta til foreldrene mine alle på 1 soverom, storebror hyler om vi legger han i sengen sin men ligger våken om han får ligge i vår seng/armene våre. Lillebror skal ligge klistret til puppen min for ikke å våkne. Blir en laaang natt
Kondolerer KenguDet selges fordi pappa døde for tre år siden på torsdag og mamma ikke kan ha det lenger (blir for stort)
Pappa fordi det nærmer seg tre år og jeg savner han ufattelig mye
Skal det bakes eller lages syltetøy?Vi har vært ute og gått litt og plukket litt blåbær![]()
Vært på stranden eller har dere vann nært huset?Her har gutta bodd i vannet idag
Vi har hatt 27 grader!
Litt annerledes jul!Jeg har to av tre på behagelig nivå. De kan dessuten stå opp selv.
Også har jeg en baby som våkner klokka seks.
Tenk. Syv mnd siden nå i i kveld. Det var vel ca nå riene begynte. En halvtime før vi skulle gjøre oss klare til å kjøre til sykehuset for igangsettelse pga vannavgang lille julaften.
Skal du hit?Sjøbad er deilig! Det blir det ikke mye av etter at jeg flytta til Trøndelag
Huff så vondt for mammahjertetÅåånei :-( Lille har vondt i øret sitt. Stakkars ♡ Siden i går har hun fiklet litt med øret sitt. I dag har hun tidvis hylt til, mens hun holder seg på øret. Tittet på det før hun la seg, det er veldig rødt, og mye grums på vei ut. Blir nok en legetur imorgen.
HjelpesFørste natten hjemme med lillebror ser ut som til å bli katastrofe. Storebror våknet selvsagt når vi skulle legge oss, lillebror hylgråt og var sulten og storebror er ennå våken og skal ihvertfall ikke sove. Vi er på hytta til foreldrene mine alle på 1 soverom, storebror hyler om vi legger han i sengen sin men ligger våken om han får ligge i vår seng/armene våre. Lillebror skal ligge klistret til puppen min for ikke å våkne. Blir en laaang natt
Her og!For en deilig morgen![]()
Eldste satt opp og koste seg, mellomste kom med bok etter bok jeg leste for de yngste, og lille U bare bablet.Her og!solen stråler og det er varmt!
Veldig godt å komme hjemMye tanker ja..
Godt å komme hjem?