Nei. Hadde med ungene så plukket bare litt for å spise nåSå koselig dable det mye blåbær?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei. Hadde med ungene så plukket bare litt for å spise nåSå koselig dable det mye blåbær?
Se svaret over![]()
Mye i tankene ja, uff det er trist når barndomshjemmet selgesGod tur hjem
Kjør forsiktig
TakkVelkommen hjem![]()
Deilig med en pause for seg selvSitter på gresset utenfor den lokale kirken jeg.
Alrså, langs veien egentlig, utenfor muren.
Aaaaakurat nært nok til å nå pokestopet uten å faktisk gå inn på kirkeplassen. Tenkte ta en liten pustepause og få nye baller (fått 2+2 så langt) for jeg var tom.
Lillesøster våkner snart i vogna tror jeg, så får ikke sitte her og nyte solen så lenge.
Men været er nydelig, og pustepause må en ha i et hus med mange folk.
Fikk forklart svigermor at det som avgjør hvor lenge vi blir er ikke om jeg blir lei av henne, men øynene til storebror. Som jeg gjør et poeng av at jeg sjekker ofte.
Håper det gikk fintHjemreise idag med lillebror men de ansatte ville ha svar på en blodprøve før vi evt ble skrevet ut og nå mister vi rommet på barselhotellet om 5 min. Håper vi kan ha rommet til svarer på blodprøven kommer ihvertfall![]()
Det er ufattelig kjedeligJeg hater å male
Vi har vært på strandaHva har dere gjort idag da?![]()
Sjøbad er deilig! Det blir det ikke mye av etter at jeg flytta til TrøndelagVi har vært på stranda
Hu mor har badet i sjøen for første gang
Dere da?
Veldig deiligDeilig med en pause for seg selv![]()
Ja han har det bra hanGod kveld![]()
Så bra søvnen fungerer greit for N! Går alt greit med den lille og?
Her har det vært en rolig kveld, sovnet med lillegutt etter boklesing, så grunnet jeg ett nattbord som samboer har spikret til gjesterommet på hytta, før jeg avsluttet med noen time på iPaden i sofaen
Ble maten god?![]()
DidymosSå brahvilket sjal? Her er det bra. Lillemor begynner å bli stor (7mnd) og er snart både høyt og lavt.
Mhm er detDet er ufattelig kjedelig![]()
Mye tanker ja..Mye i tankene ja, uff det er trist når barndomshjemmet selges
Vi kom oss forresten hjem til slutthadde ett stop i Tønsberg hos mamma. Men nå blir det nok ikke så mye bilkjøring på en stund.
Ja liker detGodt han har skjønt poenget med puppen![]()
Ja gikk strålende det, vel hjemme nåHåper det gikk fint![]()
Ja, jeg er stomforelsket i min lille pøbel ♡Til å smelte av![]()
Hev sengaÅåånei :-( Lille har vondt i øret sitt. Stakkars ♡ Siden i går har hun fiklet litt med øret sitt. I dag har hun tidvis hylt til, mens hun holder seg på øret. Tittet på det før hun la seg, det er veldig rødt, og mye grums på vei ut. Blir nok en legetur imorgen.
Hev sengaÅåånei :-( Lille har vondt i øret sitt. Stakkars ♡ Siden i går har hun fiklet litt med øret sitt. I dag har hun tidvis hylt til, mens hun holder seg på øret. Tittet på det før hun la seg, det er veldig rødt, og mye grums på vei ut. Blir nok en legetur imorgen.