Skravletråd juli 2016

Sitter på gresset utenfor den lokale kirken jeg.

Alrså, langs veien egentlig, utenfor muren.

Aaaaakurat nært nok til å nå pokestopet uten å faktisk gå inn på kirkeplassen. Tenkte ta en liten pustepause og få nye baller (fått 2+2 så langt) for jeg var tom.

Lillesøster våkner snart i vogna tror jeg, så får ikke sitte her og nyte solen så lenge.

Men været er nydelig, og pustepause må en ha i et hus med mange folk.

Fikk forklart svigermor at det som avgjør hvor lenge vi blir er ikke om jeg blir lei av henne, men øynene til storebror. Som jeg gjør et poeng av at jeg sjekker ofte.
Deilig med en pause for seg selv:)

Hjemreise idag med lillebror men de ansatte ville ha svar på en blodprøve før vi evt ble skrevet ut og nå mister vi rommet på barselhotellet om 5 min. Håper vi kan ha rommet til svarer på blodprøven kommer ihvertfall:-)
Håper det gikk fint:)

God kveld :)
Så bra søvnen fungerer greit for N! Går alt greit med den lille og? :)
Her har det vært en rolig kveld, sovnet med lillegutt etter boklesing, så grunnet jeg ett nattbord som samboer har spikret til gjesterommet på hytta, før jeg avsluttet med noen time på iPaden i sofaen :P
Ble maten god? :)
Ja han har det bra han :D trengte sikkert å sove du da :) ja det var biffsnadder så alltid godt det :D

Så bra:) hvilket sjal? Her er det bra. Lillemor begynner å bli stor (7mnd) og er snart både høyt og lavt.
Didymos :D gleder meg! Det er moro når ting begynner å skje mer og mer :D

Ååånei :-( Lille har vondt i øret sitt. Stakkars ♡ Siden i går har hun fiklet litt med øret sitt. I dag har hun tidvis hylt til, mens hun holder seg på øret. Tittet på det før hun la seg, det er veldig rødt, og mye grums på vei ut. Blir nok en legetur imorgen.

Første natten hjemme med lillebror ser ut som til å bli katastrofe. Storebror våknet selvsagt når vi skulle legge oss, lillebror hylgråt og var sulten og storebror er ennå våken og skal ihvertfall ikke sove. Vi er på hytta til foreldrene mine alle på 1 soverom, storebror hyler om vi legger han i sengen sin men ligger våken om han får ligge i vår seng/armene våre. Lillebror skal ligge klistret til puppen min for ikke å våkne. Blir en laaang natt

Ååånei :-( Lille har vondt i øret sitt. Stakkars ♡ Siden i går har hun fiklet litt med øret sitt. I dag har hun tidvis hylt til, mens hun holder seg på øret. Tittet på det før hun la seg, det er veldig rødt, og mye grums på vei ut. Blir nok en legetur imorgen.
Hev senga
Gi paracet
Nesespray

God bedring

Hev senga
Gi paracet
Nesespray

God bedring

Back
Topp