Skravletråd juli 2016

Her var det stille.

Det er over en time til tfd begynner for dagen.

Mannen er borte vekke, trolig dradd for å handle (inkl flytende ibux) han sa han skulle det. Jeg bare fikk ikke med meg at han gikk evt.

Ungene er heldigvis ute med ferievenner. Men det blir litt kjedelig når jeg da sitter helt stille med en veldig varm baby på fanget som dels sover, dels dier, og dere ikke skravler....

(mannen luftet hunden forresten. Jeg hadde glemt at han ropte henne ned. Nå dro han)

Last edited:
39,4 og økende utilpass.

Paracet (må få kjøpt ny ibux. Den viste seg jo å være utgått så det er paracet til vi har fått tak i.) Hun misliker stikkpiller, så jeg prøvde flytende, det likte hun.

Se om hun nå roer seg på puppen, det ser sånn ut

Pupp og hvile er det viktigste, tenker jeg. Så da sitter vi her. Bedre det enn å gå og bære på en utilpass unge som sutrer
Håper hun får i seg masse melk da

Håper hun får i seg masse melk da
En del I alle fall.

Byttet en bleie til.
Det er ikke vann, men "sleip suppe". Ikke diaré, men meget annerledes enn det hun hadde før hun ble syk. Tempen ned til 38,9 en liten time etter paracet.
Tidvis utilpass jente. Ikke alvorlig syk. Men slett ikke bra

Her var det stille.

Det er over en time til tfd begynner for dagen.

Mannen er borte vekke, trolig dradd for å handle (inkl flytende ibux) han sa han skulle det. Jeg bare fikk ikke med meg at han gikk evt.

Ungene er heldigvis ute med ferievenner. Men det blir litt kjedelig når jeg da sitter helt stille med en veldig varm baby på fanget som dels sover, dels dier, og dere ikke skravler....

(mannen luftet hunden forresten. Jeg hadde glemt at han ropte henne ned. Nå dro han)
Må få babyen til å skravle med drg ;)

Hater å vente på at folk skal komme...
En gang mellom 12 og 20 er ikke helt fet jeg vil høre

Back
Topp