Skravletråd juli 2016

Sånn skal det være:p
Hva bruker du som fyll?

Varierer for hver gang. I går hadde vi pizzasaus, ost, vårløk, strandaskinke, ananas, kylling(godt krydret) og cashew.
Tror det er eneste gangen på mange år jeg har spist noe med kylling som jeg faktisk syntes var godt, egentlig ikke så glad i kylling. :P

Fastlegekontoret mitt funker ikke til rådgivning over telefon. En gang har jeg fått det, da ringte legen til meg. For de ville ikke ha henne dit når jeg ringte og sa hun hadde vannkopper.
Men ellers er svaret når man ringer om syke barn egentlig alltid en time.

Nå sover hun. Jeg la henne på senga for at å ligge på meg bidrar jo til varme, og la meg bed siden av. Slappe av. Hun sovnet. Så da bare ligger jeg her og passer på henne.

Går litt etter magefølelsen. Så lenge den sier at dette går bra, så gjør jeg ikke så mye annet enn å følge med. Sjekke hvor våte bleiene er, følge med på tempen. At hun er i grei form når hun er våken. Får kontakt, smiler og pludrer. Men "loggfører".

Lurer nesten på om jeg skulle begynne å veie bleiene. Men har litt flashback på måltidsveiing og veiing av bleier da vi var innlagt, for å se hvor mye hun drakk...
Kjedelig! Praktisk å ha noen å ringe for å legge en plan eller lignende.

Her har vi et riksdekkende nr hvor man kan spørre om absolutt alt og er vel sykepleiere som svarer så de har for eksempel lov til å veilede mer enn vi ha apoteket har for vi må jo følge hva som står ha pakningsvedlegget, er så herlig å ringe dit når man er usikker på noe eller bare vil ha det bekreftet :)

Ikke morsomt med syke barn men greit å vite hvor mye som kommer ut da, men så lenge det ikke er veldig gult og stinker burde hun ihvertfall ikke bli dehydrert

Tenk deg at du er ute og kjører.
I en busslomme du kjører forbi står en politibil.
Politibilen legger seg ut rett bak deg med fult blålys...

Nei, det var ikke meg den var på jakt etter, men begynte å lure et halvt øyeblikk
Skjønner du begynte å lure litt da ja, men greit de ikke var ute etter deg ;)

Hurra ingen hodepine så langt i dag :)

Back
Topp