Skravletråd juli 2016

Så fornøyd her. For maaaange år siden leste jeg en sann historie. Om en båt som sank og alle de 1200 ombord falt i sjøen. Ikke alle levde da. Men de lå da i sjøen i mange dager, mens haier bare forsynte seg.

Husker jeg var helt forskrekka. Men har lenge tenkt på den historien.

Så i dag setta jeg på Haisommer. I nostalgisk humør her. Og der fortalte jo den skippern om det jeg hadde lest og dato. Måtte google 29.juni 1945 fort gitt og der fant jeg! Nervepirrende å lese altså!
Hørtes ut som en ekkel historie!:confused:

Liker å prøve ut ting ;)
Vi blei så lei av kjøttdeig som ble brukt nærmest hver gang at vi måtte bare putte på hva som helst annet oppi.
Også veldig godt med finraspet gulrot i pizzasausen :P
Her blir det alltid samme gamle kjedelige pizzaen som barna liker:P kjøttdeig eller pølse...:rolleyes:

Her har det vært en grusom start på dagen.. Først klarer småen å vikle seg inn i håret mitt, rundt halsen og så måtte jo pappaen dra han til siden. Han så det ikke. Småen ble selvfølgelig hysterisk når jeg prøvde å løsne Det. Etter på kastet han flasken sin på meg så jeg fikk Donald kul i pannen...

Her har det vært en grusom start på dagen.. Først klarer småen å vikle seg inn i håret mitt, rundt halsen og så måtte jo pappaen dra han til siden. Han så det ikke. Småen ble selvfølgelig hysterisk når jeg prøvde å løsne Det. Etter på kastet han flasken sin på meg så jeg fikk Donald kul i pannen...
Auda :o ikke den beste starten på dagen nei.
De flaskene er harde ass. Har fått en sånn slengt i ansiktet selv ett par ganger :p det er ikke no godt.

Auda :eek: ikke den beste starten på dagen nei.
De flaskene er harde ass. Har fått en sånn slengt i ansiktet selv ett par ganger :p det er ikke no godt.
Ja kjempe harde. Er ikke første gang han hiver dem. Men første gang han har truffet meg, uten at jeg har prøvd å ta i mot flasken.. Nå gjør det kjempe vondt om jeg beveger på pannen.. Jeg har hatt Donald kul 1 gang før også. Det morsomme er at de som har laget dem. Er min sønn og min mor :o sist fikk jeg tredelen av en kost (til hest) i hodet med et uhell XD tror det var akkurat samme sted..

Ja kjempe harde. Er ikke første gang han hiver dem. Men første gang han har truffet meg, uten at jeg har prøvd å ta i mot flasken.. Nå gjør det kjempe vondt om jeg beveger på pannen.. Jeg har hatt Donald kul 1 gang før også. Det morsomme er at de som har laget dem. Er min sønn og min mor :o sist fikk jeg tredelen av en kost (til hest) i hodet med et uhell XD tror det var akkurat samme sted..
Hvis det hjelper så smalt frøkna bakhue sitt rett inn i nesa mi, begynte å blø neseblod :p så jeg flyr ryndt med papir i nesa :p betong hue den lille frøkna har :p gjorde drit vondt :o

Stakkars jenta mi. Dårlig søvn for henne inatt. Fikk paracet rundt midnatt for å lette på feberen og ubehaget. Hun sovnet i to timer mens jeg sang henne i søvn og strøk på henne hele natta. Nå har vi vært våkne en time. Pappaen bærer og feberen enda der. Skriker noenlunde hele tiden :(
Stakkars lille søte:( håper hun snart er i form igjen!

Back
Topp