Skravletråd juli 2016

Det ble legevakt, barneavdeling, kontroll av det som kunne, trolig et virus, hjem og bare passe på henne videre og ta kontakt igjen om hun blir dårligere eller feber varer mer enn tre døgn. Altså ikke noe egentlig gjort, men bare greit å ha sjekka.
God bedring til den lille :)❤ håper feberen er borte i morgen

Ja, på bildet du la ut var han vanvittig søt :D
10 dager var jo helt greit det da! Kan tro det var helt sinnsykt vondt med sånn styrtfødsel :o men priset er jo gullklumpen du har nå!
Tusen takk :D veldig forelsket i lille gutten min ❤️ ja hverfall etter over ett døgn med uregelmessig rier. Den berømte latensfasen :p varte 3 døgn med storesøster xD jeg hadde ingen smertelindring enn tez og varmeputer så ja vondt som fy fra 4-5 cm til jeg presset ja :O så verdt alle smerter ❤️ ved neste barn må jeg heller komme å gå trapper enn å vente hjemme. Hadde vannet gått hjemme hadde vi ikke rukket frem

Han sa ikke noe om hvor ofte, men det var snakk om evt supplement til paracet og tror egentlig bare kanskje en gang om dagen eller to. Ga paracet i kveld så ser vi hvordan det funker. Det var noe med ti han sa i alle fall, 0,10 eller 10. Og 0,10 stemmer ikke logisk.

Hun er rett under åtte kilo, 7,9 ca. Så evt 3-4 ml da ja.

Målingene var avvikende, men muuuulig det var 38,5, jeg bare mener hun sa 37,5 hvilket kan stemme med at legen spurte om hun nylig hadde fått Paracet.

Men det kan bare ikke være riktig tenker jeg. 38,9 ja. Men ikke 37,5. Burde spurt om det kunne stemme, men det var så mye informasjon på en gang, og hun gråt.
Men rart om paracet fungerer såpass fort også går ut såpass fort.
Var borti en vekt som ikke fungerte som den skulle på barsel, vi fikk jo nærmest panikk for snuppa som ikke skulle gå ned i vekt hadde vel plutselig gått ned kjempe mye :o

At elektronik kan slutte å fungere som normalt er vanlig og ved store svingninger på kort tid eller at hun kjennes varmere burde gjorde at de vil dobbelt sjekke.

Men skjønner at du gjerne hadde mer enn nok å tenke på

Back
Topp