Trodde du mente overtid på jobb
Skjønte nå du er gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trodde du mente overtid på jobb
Det er ganske dårlig gjort!Ødela huset deres
God bedring til den lilleDet ble legevakt, barneavdeling, kontroll av det som kunne, trolig et virus, hjem og bare passe på henne videre og ta kontakt igjen om hun blir dårligere eller feber varer mer enn tre døgn. Altså ikke noe egentlig gjort, men bare greit å ha sjekka.
JaJippi, så deilig
Håper det varer!
Å nei så kjedelig!!Nei om et år
Haha, aldri hørt om det jegHaha! Gubben har lasta ned pokemon go, så nå løper han rundt og fanger pokenen
"Skal bare ut en tur, kanskje det er en pokemon der" you do that.
SøtesteShadow var veldig glad i babyboksen, fortet seg inn i den mens jeg undersøkte innholdet på bordet
Vis vedlegget 186755
God kveldGod kveldlitt energi heldigvis
Så flott dagen ble vellykketWæææ. Har hatt dåp i helgen, og jeg er så sliten at jeg føler meg fyllesjuk, haha. Men dagen ble knallAlle hatt en fin helg?
Lov å håpeGod bedring til den lille❤ håper feberen er borte i morgen
Tusen takkHerliggår nok over
![]()
Jeg var sjalu som bare det når største broren min kom xD men mamma var alene og da når han var 8 måneder![]()
Tusen takkJa, på bildet du la ut var han vanvittig søt
10 dager var jo helt greit det da! Kan tro det var helt sinnsykt vondt med sånn styrtfødselmen priset er jo gullklumpen du har nå!
Men rart om paracet fungerer såpass fort også går ut såpass fort.Han sa ikke noe om hvor ofte, men det var snakk om evt supplement til paracet og tror egentlig bare kanskje en gang om dagen eller to. Ga paracet i kveld så ser vi hvordan det funker. Det var noe med ti han sa i alle fall, 0,10 eller 10. Og 0,10 stemmer ikke logisk.
Hun er rett under åtte kilo, 7,9 ca. Så evt 3-4 ml da ja.
Målingene var avvikende, men muuuulig det var 38,5, jeg bare mener hun sa 37,5 hvilket kan stemme med at legen spurte om hun nylig hadde fått Paracet.
Men det kan bare ikke være riktig tenker jeg. 38,9 ja. Men ikke 37,5. Burde spurt om det kunne stemme, men det var så mye informasjon på en gang, og hun gråt.
Ja man må det ❤Lov å håpe
Tja tre stikk også fikk de blodHåper det gikk fint?![]()
Godt med noe salt i sommervarmenMåtte på butikken å kjøpe salt potetgull jeg![]()
Ja frem til jeg kastet henne ut og tok innholdet tilbakeSøtesteendelig ny leke!
VeldigGodt med noe salt i sommervarmen![]()