Skravletråd juli 2016

Huff høres ikke bra ut!
Ikke helt, men de finner ikke noe galt med henne. Bare hun klarer å produsere en urinprøve, og den er fin, får vi dra hjem. Ikke tisset siden kvart over tre, så det må da snart komme. (selv om hun spydde ut meg så det ser ut som om jeg har tisset meg ut, på legevakta...)

Jeg ammer, hun ligger med sånn pose til å fange det opp

Kjedelig! Praktisk å ha noen å ringe for å legge en plan eller lignende.

Her har vi et riksdekkende nr hvor man kan spørre om absolutt alt og er vel sykepleiere som svarer så de har for eksempel lov til å veilede mer enn vi ha apoteket har for vi må jo følge hva som står ha pakningsvedlegget, er så herlig å ringe dit når man er usikker på noe eller bare vil ha det bekreftet :)

Ikke morsomt med syke barn men greit å vite hvor mye som kommer ut da, men så lenge det ikke er veldig gult og stinker burde hun ihvertfall ikke bli dehydrert
Lukter konsentrert, men misfarger ikke bleiene. (det gjorde eldste en gang. "mamma, den var skitten" sa han når vi tok av en tissebleie....)

Får se nå om vi får en urinprøve, så får vi komme oss hjem

16.juni :) 10 dager før :)
Styrtfødsel igjen :p 20 min fra 4-5 cm til han var ute
Koser meg i barseltiden ❤️ han er så perfekt og jeg så forelsket ❤️
Ja, på bildet du la ut var han vanvittig søt :D
10 dager var jo helt greit det da! Kan tro det var helt sinnsykt vondt med sånn styrtfødsel :o men priset er jo gullklumpen du har nå!

Haha! Gubben har lasta ned pokemon go, så nå løper han rundt og fanger pokenen :p
"Skal bare ut en tur, kanskje det er en pokemon der" you do that.

Ikke helt, men de finner ikke noe galt med henne. Bare hun klarer å produsere en urinprøve, og den er fin, får vi dra hjem. Ikke tisset siden kvart over tre, så det må da snart komme. (selv om hun spydde ut meg så det ser ut som om jeg har tisset meg ut, på legevakta...)

Jeg ammer, hun ligger med sånn pose til å fange det opp
Håper det har kommet noen dråper nå så dere får reist hjem.

Hva sier dem om temperaturen da?

Hin bor langt una og har dårlig samvittighet hele tiden for å ikke sr han oftere
Trenger ikke flere små gaver for det.
Snuppa får som regel klær av svigers når vi kommer og det er helt greit.

Back
Topp