Skravletråd juli 2016

Burde det.

Er bedre, men da mer krevende. De siste par dagene har hun lagt på puppen hele dagen. I dag vil hun ikke det, men på rett under 39 vil hun heller ikke ligge og leke som vanlig. Utilpass.

Satser på at det går over i dag
Er jo bra at hun ihvertfall ikke har like høy feber! Men ikke noe koselig når de er utilpass!

Da har jeg fått hvert hos fysioterapeut med streng beskjed om å bruke bekkenbelte, ikke støvsuge eller plukke ting opp fra gulvet ;)
Også tilbake om ca to uker.

Nå sitter jeg og venter på mannen som kommer om ca 25 min for å gå inn til jordmor Kl 11.
Føles ut som en kjedelig dag!

Er jo bra at hun ihvertfall ikke har like høy feber! Men ikke noe koselig når de er utilpass!
Men likte bedre når hun lå på puppen, vi har også det med å passe på at hun får i seg nok drikke.
Fortsatt nesten 39 grader og bleiene er løsere og løsere så det forsvinner noe veske der også

Stakkars jenta mi. Dårlig søvn for henne inatt. Fikk paracet rundt midnatt for å lette på feberen og ubehaget. Hun sovnet i to timer mens jeg sang henne i søvn og strøk på henne hele natta. Nå har vi vært våkne en time. Pappaen bærer og feberen enda der. Skriker noenlunde hele tiden :(
God bedrinh

Men likte bedre når hun lå på puppen, vi har også det med å passe på at hun får i seg nok drikke.
Fortsatt nesten 39 grader og bleiene er løsere og løsere så det forsvinner noe veske der også
Huff ikke bra å bli løsere og løsere heller da.
Fins ingen grei balansegang virker det som.

Her har det vært en grusom start på dagen.. Først klarer småen å vikle seg inn i håret mitt, rundt halsen og så måtte jo pappaen dra han til siden. Han så det ikke. Småen ble selvfølgelig hysterisk når jeg prøvde å løsne Det. Etter på kastet han flasken sin på meg så jeg fikk Donald kul i pannen...
Uff da, det var en heftig morgen

38,6

Hun kjentes ikke så varm ut nå som for et par timer siden, kanskje det et på vei til å gå over?

Nattbleien var ikke like våt som vanlig, men tilfredsstillende våt likevel.

Håper dette går mot slutten nå
Krysser fingrene for det :)

Huff ikke bra å bli løsere og løsere heller da.
Fins ingen grei balansegang virker det som.
39,4 og økende utilpass.

Paracet (må få kjøpt ny ibux. Den viste seg jo å være utgått så det er paracet til vi har fått tak i.) Hun misliker stikkpiller, så jeg prøvde flytende, det likte hun.

Se om hun nå roer seg på puppen, det ser sånn ut

Pupp og hvile er det viktigste, tenker jeg. Så da sitter vi her. Bedre det enn å gå og bære på en utilpass unge som sutrer

Back
Topp