Skravletråd

Æsj da. Er så kjedelig å måtte gå ned de samme kg gang på gang:(
Det er ufattelig unødvendig og demotiverende:(
Men i morgen starter min ekstrem uke med trening hver dag og et sunt kosthold:D satser på knallresultat neste fredag;)

Det har du all grunn til å være:D
Håper det vil gå bedre med deg når du er tilbake på jobb.
Ble litt trist når jeg så din oppdatering :(

Da var vi hjemme. Svette og fæle. Dreit i treningsstudio i dag. Blå himmel og opp Preikestolen. Dattera mi på 10 år ble med for første gang opp. 9.6 km senere og jeg tror hu angrer litt også :p Ble litt langt visstnok haha.

Hadde en kvikklunsj på deling på toppen da. Men den fortjente vi jammen syns jeg. :D

Da var vi hjemme. Svette og fæle. Dreit i treningsstudio i dag. Blå himmel og opp Preikestolen. Dattera mi på 10 år ble med for første gang opp. 9.6 km senere og jeg tror hu angrer litt også :p Ble litt langt visstnok haha.

Hadde en kvikklunsj på deling på toppen da. Men den fortjente vi jammen syns jeg. :D
Så spreke dere er:D

Så spreke dere er:D
Takk. Veldig fornøyd. Har sagt til hu vi skal gå den en dag. Og nå er den jommen gått! :D Digg. Lenge til neste gang nå jeg går den :p Er jo kaos snart å gå der. Turister og køgåing. Vi kom før det i dag :D

Takk. Veldig fornøyd. Har sagt til hu vi skal gå den en dag. Og nå er den jommen gått! :D Digg. Lenge til neste gang nå jeg går den :p Er jo kaos snart å gå der. Turister og køgåing. Vi kom før det i dag :D
Godt dere unngikk turistgjengene!:P
Aldri gått der selv, har veldig lyst:)

Godt dere unngikk turistgjengene!:P
Aldri gått der selv, har veldig lyst:)
Det bør du :D Er en flott tur. Litt hard da. De har bygd mye av stien om til steintrapper. Fint det. Men vondt i beina i slutten gitt :p Men utsikten derimot :o

de5798f46b11a845b6d226a34bc3241d

Det er ufattelig unødvendig og demotiverende:(
Men i morgen starter min ekstrem uke med trening hver dag og et sunt kosthold:D satser på knallresultat neste fredag;)
Vi satser på det. Jeg skal veie meg søndag kveld etter min super uke. Hvis ikke det har gitt resultater får jeg heller bare være feit:p

Sprekt!

Vi satser på det. Jeg skal veie meg søndag kveld etter min super uke. Hvis ikke det har gitt resultater får jeg heller bare være feit:p
Haha, tipper du får et supert resultat jeg:D
Gikk det bra på jentekvelden også?

Back
Topp