M
Millli
Guest
Oi er alt bra med gutten?Ble borte en stund, da jeg måtte se hva som foregikk i nabolaget. Viste at de hadde funnet en gutt som hadde vært savnet siden torsdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi er alt bra med gutten?Ble borte en stund, da jeg måtte se hva som foregikk i nabolaget. Viste at de hadde funnet en gutt som hadde vært savnet siden torsdag
Ikke spesielt myeEr det no liv her i kveld da?
Hæ, det var da voldsomt?!Joda, men litt stress og. Skulle spise på McDonald's, men de var jo så usannsynlig trege :-o
Tok 45 min før vi fikk noe mat :-o
Joda, ble da en del snop og![]()
Ja var helt sinnsykt :-oSå lang tid?
Det gjorde vi nok ;-)Skjønte hvor dere var daikke langt unna her nemlig, dere så garantert noen skilt denne veien
![]()
Ikke jeg heller, men sykmeldt daJeg har ikke ferie
Ja hun i kassa i køen der samboer stod var så sutrete!Hæ, det var da voldsomt?!![]()
Mener det er skiltet både ut fra hypermat og i rundkjøringenDet gjorde vi nok ;-)
Huff da....Nja...to veldig ulike boliger..Ene var del av en tomannsbolig...Mye plass, bra pris, men oppussingsprosjekt...
Andre var mye dyrere, nytt kjøkken og bad, men IKKE vår stil i det hele tatt..og utleiedel i underetasjen....Det er vi ikke interessert i....Ville heller hatt to etasjer selv...men er innredet med bad + kjøkken osv....
Så jakten fortsetter...
Ja, veldig!Nei da er det viktig med sommervær
Har dere det koselig?
Var bare styr med avtaler tre stederDet skjønner jeg![]()
Sikkert lurt å sove litt nå jaJo, har prøvd det også.. men nå tenker jeg at jeg heller burde prøve å sove siden klokken er så mye..
Oj da hadde jeg blitt surHan vil ikke dra alene uten meg
Han er redd han glemmer noe når han skal oppdatere meg![]()
Ikke fra min sideEr det no liv her i kveld da?
Var mange sider med innleggAlle er i skikkelig ferie modus så ikke spesielt vanskelig![]()
Ble jo noen innlegg innimellom fra min side.Jeg var. Bare innom PP kvelden en tur og så da alle sidene
Yes det har viJa
Har dere hatt en fin dag og?
høres ut som det begynner å bli så nå ja!Blir vel snart slutt på tiden hvor det holder å se på ho med et halvt øye.. Ho holdt på å velte gitaren til faren i stad![]()
Men ikke så mange av megDet var jo mange innlegg