Det skjønner jegMhm men bedre enn da det var hver 3 mnd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jegMhm men bedre enn da det var hver 3 mnd
Han vil ikke dra alene uten megSende mannen PP noe??
Strikk i vei
Det klarer du lettSkravle og strikke i kveld, og siden det er juli og ingen krav så SKAL jeg strikke, særlig siden denne babyen har ETA om ei uke... Og jeg har fortsatt 145 masker på pinnen på teppet. På tide å skru opp farta. 10437 masker igjen å strikke
Ja kjekt det ;-)Hehe, det pleier å være sånn på de der harry-turenegodt å få fylle opp fryseren da
![]()
Ja var en tur i charlottenberg ;-)Også sa dere ikke ifra![]()
Fått fylt opp fryseren da?![]()
Joda, men litt stress og. Skulle spise på McDonald's, men de var jo så usannsynlig trege :-oHarryhandel er moro
Ble det noe snop?![]()
Så lang tid?Joda, men litt stress og. Skulle spise på McDonald's, men de var jo så usannsynlig trege :-o
Tok 45 min før vi fikk noe mat :-o
Joda, ble da en del snop og![]()
Alle er i skikkelig ferie modus så ikke spesielt vanskeligJøsshar beholdt 2.plassen
Nå som det er såpass stille har du vel god tid til å strikkeSkravle og strikke i kveld, og siden det er juli og ingen krav så SKAL jeg strikke, særlig siden denne babyen har ETA om ei uke... Og jeg har fortsatt 145 masker på pinnen på teppet. På tide å skru opp farta. 10437 masker igjen å strikke
Tja virker som om alle har ferie nåEr det no liv her i kveld da?
Skjønte hvor dere var daJa var en tur i charlottenberg ;-)
Ja, jeg tar meg vel i alle fall tid til det. Men direkte fort går det ikke daNå som det er såpass stille har du vel god tid til å strikke![]()
Det klarer du lett![]()
Går ikke fort her inne heller for tiden så burde bety mer tid til strikkingen daJa, jeg tar meg vel i alle fall tid til det. Men direkte fort går det ikke da
Jo, har prøvd det også.. men nå tenker jeg at jeg heller burde prøve å sove siden klokken er så mye..Det kan jeg skjønne. Du kan ikke opp å gå for å få litt fortgang i sakene da?![]()
Jepp, den beklager seg hver gang de er her inne. Vi har god tid. Selv om jeg kjenner jeg savner MJ. Måtte felle en tåre da jeg fikk en snapen av henne tidligere i kveld.Juli.
Fødeboom og ferie. Ideel kombinasjon....
Kjedelig å måtte vente. Håper det order seg snart.
Jeg har truaIkke helt overbevist. Det går virkelig ikke fort med meg. Men jeg skal prøve
Jeg har ikke ferieTja virker som om alle har ferie nå![]()