Skravletråd juli 2016

Så bra det er bedre idag! Er jo så nervøst å bløde, spesielt tidlig i svangerskapet! Og så kjipt når det er sånn at det ikke går å gjøre noe om det skjer noe allikevel :(
Men uansett godt å høre at det gikk bedre nå :)
Kan være greit å finne noe om dere leier ja :) var det noe av interesse det dere så på i kveld?

Nja...to veldig ulike boliger..Ene var del av en tomannsbolig...Mye plass, bra pris, men oppussingsprosjekt...
Andre var mye dyrere, nytt kjøkken og bad, men IKKE vår stil i det hele tatt..og utleiedel i underetasjen....Det er vi ikke interessert i....Ville heller hatt to etasjer selv...men er innredet med bad + kjøkken osv....

Så jakten fortsetter...

Skravle og strikke i kveld, og siden det er juli og ingen krav så SKAL jeg strikke, særlig siden denne babyen har ETA om ei uke... Og jeg har fortsatt 145 masker på pinnen på teppet. På tide å skru opp farta. 10437 masker igjen å strikke

Skravle og strikke i kveld, og siden det er juli og ingen krav så SKAL jeg strikke, særlig siden denne babyen har ETA om ei uke... Og jeg har fortsatt 145 masker på pinnen på teppet. På tide å skru opp farta. 10437 masker igjen å strikke
Strikk i vei

Back
Topp