Ikke så veldig stille,var over 20 sider i gårHer har det vært stille, så ikke så rart det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke så veldig stille,var over 20 sider i gårHer har det vært stille, så ikke så rart det![]()
Var vel ingen utfordrer bak daJøsshar beholdt 2.plassen
Har 5 avtaler for eldste også samme måned...Høres sånn ut ja
Er det litt rundt omkring?Hadde det vært på samme plass så ...
Høres ut som du har mye å ta deg til daHar 5 avtaler for eldste også samme måned...![]()
Var det?!Ikke så veldig stille,var over 20 sider i går
Spørs om arbeidsgiver synes det er like stasHøres ut som du har mye å ta deg til da![]()
![]()
Synes det var nesten helt stille jegVar det?!synes det var ganske dødt jeg...
Ikke sikkert det blir like godt mottatt etter ferienSpørs om arbeidsgiver synes det er like stas![]()
Ja synes jeg også?Synes det var nesten helt stille jeg![]()
Spørs detIkke sikkert det blir like godt mottatt etter ferien![]()
![]()
Trodde du tok denVar vel ingen utfordrer bak da
Var stille her i går også..
Så bra det er bedre idag! Er jo så nervøst å bløde, spesielt tidlig i svangerskapet! Og så kjipt når det er sånn at det ikke går å gjøre noe om det skjer noe allikevel5+6 i dag...Ingen blødning i dag, så er mye lettere til sinns..Fikk en beroligende melding fra legekontoret også..Ingenting jeg kan gjøre, annet enn å ringe om det skjer igjen...
Vi er på jakt etter bolig. På nåværende tidspunkt leier vi hvert vårt sted, så kjenner det haster litt med å finne noe vi kan kjøpe sammen....
Yes 22 sider faktiskVar det?!synes det var ganske dødt jeg...
Yes det er det dessverreEr det litt rundt omkring?det er kjedelig..
Var jo ingen her inne i alle fall, men skjønner jo det var litt daJa synes jeg også?![]()
Oj heisann,litt å styre mrd,daHar 5 avtaler for eldste også samme måned...![]()
Tulle kopper, var ji mange innlegg herVar jo ingen her inne i alle fall, men skjønner jo det var litt da![]()
Ja, noen ganger blir det sånn. Må jo ta det man får ogsåSpørs deter liksom mange borte fra før i august... Men, men sånn er det bare
![]()
Det var så rolig at det var det ingen mulighet forTrodde du tok den