Skravletråd juli 2016

Will no, 143 masker på pinnen nå.

I det minste er pinnene stadig raskere å strikke.

Utfra den bergnede strikkehastighte da jeg tok tiden på en lang pinne like etter jeg snudde er det knapt 4 timer EFFEKTIV strikking igjen, reelt sett så strikker jeg jo ikke så effektivt pga... vel, skravling, spill, snakke med mannen, spise.... men jeg får da unna litt hver kveld.

Skravle og strikke i kveld, og siden det er juli og ingen krav så SKAL jeg strikke, særlig siden denne babyen har ETA om ei uke... Og jeg har fortsatt 145 masker på pinnen på teppet. På tide å skru opp farta. 10437 masker igjen å strikke
Det klarer du lett:)

Skravle og strikke i kveld, og siden det er juli og ingen krav så SKAL jeg strikke, særlig siden denne babyen har ETA om ei uke... Og jeg har fortsatt 145 masker på pinnen på teppet. På tide å skru opp farta. 10437 masker igjen å strikke
Nå som det er såpass stille har du vel god tid til å strikke ;)

Det kan jeg skjønne. Du kan ikke opp å gå for å få litt fortgang i sakene da? :)
Jo, har prøvd det også.. men nå tenker jeg at jeg heller burde prøve å sove siden klokken er så mye..

Juli.

Fødeboom og ferie. Ideel kombinasjon....

Kjedelig å måtte vente. Håper det order seg snart.
Jepp, den beklager seg hver gang de er her inne. Vi har god tid. Selv om jeg kjenner jeg savner MJ. Måtte felle en tåre da jeg fikk en snapen av henne tidligere i kveld.

Back
Topp