Jeg hører du sier det, men merket det ikke i gårTulle kopper, var ji mange innlegg her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hører du sier det, men merket det ikke i gårTulle kopper, var ji mange innlegg her
Hadde du lett klartDet var så rolig at det var det ingen mulighet for![]()
Jeg merket det på kveldenJeg hører du sier det, men merket det ikke i går![]()
Så bra det er bedre idag! Er jo så nervøst å bløde, spesielt tidlig i svangerskapet! Og så kjipt når det er sånn at det ikke går å gjøre noe om det skjer noe allikevel
Men uansett godt å høre at det gikk bedre nå
Kan være greit å finne noe om dere leier javar det noe av interesse det dere så på i kveld?
Ikke jeg hellerHåper ikke det varer i 9 mnd, nei![]()
Hørtes hektisk ut, ja.Har allerede booket 5 timeavtaler i forbindelse med eldste sin utredning ogsåblir ikke mye jobbing!
![]()
Om det hadde vært liv og jeg skravla så kanskjeHadde du lett klart![]()
Jeg var knapt her i går ettermiddag/kveld, så var vel derforJeg merket det på kvelden
Det var jo mange innleggOm det hadde vært liv og jeg skravla så kanskje
Nå rykker du nok bare mer i fra skal du se![]()
Jeg var. Bare innom PP kvelden en tur og så da alle sideneJeg var knapt her i går ettermiddag/kveld, så var vel derfor![]()
Hmm, ja sa skravlet vi vel mer enn vi troddeYes 22 sider faktisk
Strikk i veiSkravle og strikke i kveld, og siden det er juli og ingen krav så SKAL jeg strikke, særlig siden denne babyen har ETA om ei uke... Og jeg har fortsatt 145 masker på pinnen på teppet. På tide å skru opp farta. 10437 masker igjen å strikke
Mhm dere gjorde detHmm, ja sa skravlet vi vel mer enn vi trodde![]()
Blir litt ekstra det jaYes det er det dessverre
Mye fri sol må søkes på kb
Litt må det ha værtVar jo ingen her inne i alle fall, men skjønner jo det var litt da![]()
Vet nesten ikke hvordan jeg skal få det tilOj heisann,litt å styre mrd,da
Er jo bare glad for at det var såpass kort ventetidJa, noen ganger blir det sånn. Må jo ta det man får også![]()
Mhm men bedre enn da det var hver 3 mndBlir litt ekstra det ja![]()
Sende mannen PP noe??Vet nesten ikke hvordan jeg skal få det til![]()