Hvordan kan du glemme det?Jeg glemte å veie megtar det i morra, eller neste uke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan kan du glemme det?Jeg glemte å veie megtar det i morra, eller neste uke.
Hehe. Nei si detHvordan kan du glemme det?![]()
Uff da :/ jaja, gjort er gjort, men da er det bare å fortsette som før så går det seg nok til ganske raskt. Forhåpentligvis ble ikke skaden så storTing gikk helt på tryne galt i går kveld.
Ble sittende med et glass vin og prate med noen naboer.
Etter en stund kom både potetgull og saltstenger på bordet og jeg glemte helt at jeg var på lavkarbo.........
En ulovlig kveld innimellom må man jo regne medTing gikk helt på tryne galt i går kveld.
Ble sittende med et glass vin og prate med noen naboer.
Etter en stund kom både potetgull og saltstenger på bordet og jeg glemte helt at jeg var på lavkarbo.........
Uff da :/ jaja, gjort er gjort, men da er det bare å fortsette som før så går det seg nok til ganske raskt. Forhåpentligvis ble ikke skaden så stor![]()
Spiste ikke så mye at jeg tror det vil ha annet å si enn at jeg kom ut av ketose så tror ikke skaden er så stor.En ulovlig kveld innimellom må man jo regne med![]()
Så bra daSpiste ikke så mye at jeg tror det vil ha annet å si enn at jeg kom ut av ketose så tror ikke skaden er så stor.
Fortsetter så før nå
Det er braSpiste ikke så mye at jeg tror det vil ha annet å si enn at jeg kom ut av ketose så tror ikke skaden er så stor.
Fortsetter så før nå
Haha, ja, det er jo også en måte å gjøre det på.Flink du er, jeg hadde en spise dag før jeg begynte og ble kvitt det på den måten![]()
Haha! Forstår hva du mener. Verste er jo at det faktisk fungerer. :ONå må jeg legge en ny plan. Prøver å være flink og får ikke resultater. Noterer det jeg spiser og er der jeg "skal". Står enten stille eller har også gått opp to ganger
Vurderer litt lavkarbo, men det er noe i meg som har problemer med å skulle gå ned i vekt spisende bacon det renner fett av![]()
Hmm, hvordan er det med trening da?Nå må jeg legge en ny plan. Prøver å være flink og får ikke resultater. Noterer det jeg spiser og er der jeg "skal". Står enten stille eller har også gått opp to ganger
Vurderer litt lavkarbo, men det er noe i meg som har problemer med å skulle gå ned i vekt spisende bacon det renner fett av![]()
Jeg vetHaha! Forstår hva du mener. Verste er jo at det faktisk fungerer. :O
Nei det blir ikke mye av det. Prøver å få til ett par runder på mølla i helga. I ukedagene rekker jeg ikkeHmm, hvordan er det med trening da?
Da er vi toSpiser for mye godis akkurat nå!![]()
Hørtes veldig morsomt utHjemme og det var herlig. Hatt en fin tur til søstra mi med masse veddemål og taperen måtte gjøre trening (ala 15 knebøy, 20 jumping jacks, 15 situps og masse annet). Fint det at jeg tapte det meste. Var støl dagen etter da i det minsteVeldig morsomt også haha
Gjenstår å se vekta i morgen tidlig da. Vi har kosa oss litt også, men for det meste spist fornuftig
![]()
Det var det. Lo veldig godt der av oss selvHørtes veldig morsomt ut![]()
Alltid artig å kose seg på den måten med søskenDet var det. Lo veldig godt der av oss selvBra mam enda kan tulle masse med søstra si. Og to barn etter oss som skulle herme og bikkja hennes som løp oss i beina. Veldig artig
![]()