Tusen takkBra jobba![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkBra jobba![]()
Flink du er, jeg hadde en spise dag før jeg begynte og ble kvitt det på den måtenJeg turde ikke. Sto lenge og vurderte, men fant vel ut av at det man ikke vet har man ikke vondt av.raidet heller kjøkkenskapene og kasta alt s op jeg liker.
![]()
Det er vel fy fy nå ? :/Har så lyst på en brødskive med brunost...
Det er veldig fy-fy.Det er vel fy fy nå ? :/
Har ikke noe annet som frister og du kan spise da?Det er veldig fy-fy.
Både brødet og brunosten....
Jeg har spist for ikke så lenge siden så er egentlig ikke sulten.Har ikke noe annet som frister og du kan spise da?
Skjønner den. Lett at man blir frista noen ganger ja:/Jeg har spist for ikke så lenge siden så er egentlig ikke sulten.
Lavkarbo er egentlig veldig greit, men brødskive med brunost er kanskje den ene tingen jeg virkelig savner
Jepp, det går vi forSatser på gode resultat neste uke![]()
Wow, godt jobba-0,7 kg her![]()
Satser på detEr sikkert fordi magen er full.
Det går du fort ned igjen
Hehe, så lurtJeg turde ikke. Sto lenge og vurderte, men fant vel ut av at det man ikke vet har man ikke vondt av.raidet heller kjøkkenskapene og kasta alt s op jeg liker.
![]()
Skal du være hjemme fremover eller reiser dere noe sted i ferien?Jepp, det går vi for![]()
Har mest lyst på et glass Cola Zero, men er tomSkjønner den. Lett at man blir frista noen ganger ja:/
Hva med en kopp te om du vil ha noe da?![]()
Så flink du er!-0,7 kg her![]()
Og det kan du ikke spise?Har så lyst på en brødskive med brunost...
Skal to dager til dyreparken neste ukeSkal du være hjemme fremover eller reiser dere noe sted i ferien?![]()
Så koselig med tur til DanmarkDrar på lørdag..
Tenker jeg ser det an de første dagene og ser hvordan det går å være streng, og dersom det er vanskelig så myker jeg opp
Dyreparken er også kjempekjekt med barnSkal to dager til dyreparken neste uke![]()
Kanskje vi reiser der til neste år... da er minste nesten 3 år og Dyreparken midt i blinken for henne. De to eldste har nok vokst fra en del der nå, men noe gøy er det jo for dem også