Juni - skravletråden

i dag er det jobb :) du da ?

Jaja :) litt trøtt men ellers greit, der da ?
Våknet små syk, så skal for det meste slappe av.
Skal bare ut en liten tur og få tak i nye strikkepinner og er brød

Skal bare amme den overtrøtte babyen, så skal vi trille utenfor huset til mannen kommer hjem.

Jahh, vel, ammet så sovnet hun i armene mine. Bare sitte sånn kanskje....?

jeg sover dårlig da bekkenet mitt låser seg også kunne jeg ikke bare snu meg som jeg pleier så våknet litt mer enn vanlig, men bedre at hun liggger trygt og sover siden av meg :) awww takk :)

godt å høre at henne har blitt någenlunde bra :) og at OJ mest sannsynlig ikke har ørebetennelse :) det er sååååå vondt :(
håper dere får tatt en tur på hytta :D
Ja kan skjønne det. Ikke godt med et kranglete bekken.

Mhm, nå er vi ganske friske her heldigvis.
Nei ikke være det tror jeg. Pussig siden han hadde så vondt i går og veldig rød på øret. Det er dog bare å glede seg over at han kom seg så raskt.

Vi har vært på senteret en liten tur:)
Blir en dagstur opp på hytten.

Kjenner på den selv, veldig betryggende om de kan fortelle selv hvordan de har det og noe er galt.
Er hjemme med mine to selv, hvor eldste er to år. Hun skal ikke begynne i barnehage før tidligst neste januar, men da er det på tide med tanke på det sosiale behovet hennes.

Hvordan var det å være dagmamma? :) Har tenkt tanken på å være det selv, men vet ikke om jeg verken har plass nok eller kapasitet..

Jeg stortrivdes, og ble utrolig glad i barna. Slet litt med noen foreldrene som ikke holdt avtaler da. Kom ikke når dem sa til levering, og henting. Og jeg hadde jo rutiner som skulle overholdes. Åpen barnehage, planer med andre dagmammaer, mattid osv akkurat det var slitsomt.
Også er jo ikke lønna den beste, men for meg var det verdt det siden barna mine, og dagmamma barna satte pris på hverandre. Og jeg følte det ga meg noe og ble utrolig knyttet til barna selv også.

Viktig og skrive kontrakt med foreldrene. Da har de noe, og forholde seg til, og vet hva du forventer av dem. De fleste forstår, og følger kontrakten... Men noen er sløve, og tenker kun på seg selv...

Er det innafor å legge seg på sofaen med babyverdenforumet og en kopp te og samtidig ha et tonn med husarbeid man egentlig burde gjort? Er så sliten!
Husarbeidet går ingen steder. Det er viktig å slappe av og lytte til kroppen også. Kos deg med god samvittighet:)

God morgen :) Her har vi vært oppe i en times tid, nå venter vi på bestefar som skal hente N for å spise frokost og is hjemme hos de :D
Hva skal dere i dag da?
God dag:D
Vi er i en familiepark og koser oss!
Nå kjører gutta traktor mens jeg slapper av på en benk:P

God morgen :)
N hadde mareritt i natt så det ble soving siden av meg i natt. Som om jeg ikke sover dårlig nok fra før :p koselig da ❤️ mannen sto opp med hun :D

Fikk frokost på sengen. Knekkebrød med ost som bestilt det og :p

Skal ha en dupp etterpå og ta litt husarbeid før vi skal møte svigerfar ute i byen. Gleder meg til det :D
Hva skal dere idag? :)
Kos dere idag:D
Vi er i en familiepark og koser oss!

Back
Topp