Juni - skravletråden

Hva rører seg her i kveld da?

Jeg er veldig lite aktiv på skravlefronten i dag, jeg strikker. eller, bør strikke i alle fall, om dette teppet noen gang skal bli ferdig
Koselig å se deg:D
Ble lite skravling på meg også igår...blir igrunn lite hele helgen:(

God morgen :)

Ja har lett lenge nå.. men fortsatt usikker. Ønsker helst å bestille alt fra 1 sted.. så slipper jeg frakt her og frakt der..
Skjønner jeg godt. Du kan ikke kjøpe i direkte butikk?

God morgen :)
N hadde mareritt i natt så det ble soving siden av meg i natt. Som om jeg ikke sover dårlig nok fra før :p koselig da ❤️ mannen sto opp med hun :D

Fikk frokost på sengen. Knekkebrød med ost som bestilt det og :p

Skal ha en dupp etterpå og ta litt husarbeid før vi skal møte svigerfar ute i byen. Gleder meg til det :D
Hva skal dere idag? :)
Huff stakkar N da.
Kjedelig du ikke fikk søvn, men godt du får noe hvile etterpå:)
Kjekt med frokost på senga. Det fortjener du;)

Vi ser an formen til ungene her. Kunne gjerne tenkt oss på hytten. Frøkna er helt bra vil jeg si. Kastet ikke opp i hele går, og ikke noe i dag. Hatt normal bæsj i morges. Ikke noe feber.
OJ er litt tufs, men ikke så vondt. Kanskje det ikke er ørebet. likevel.
Supert vi er bedre her i hus:D

Huff stakkar N da.
Kjedelig du ikke fikk søvn, men godt du får noe hvile etterpå:)
Kjekt med frokost på senga. Det fortjener du;)

Vi ser an formen til ungene her. Kunne gjerne tenkt oss på hytten. Frøkna er helt bra vil jeg si. Kastet ikke opp i hele går, og ikke noe i dag. Hatt normal bæsj i morges. Ikke noe feber.
OJ er litt tufs, men ikke så vondt. Kanskje det ikke er ørebet. likevel.
Supert vi er bedre her i hus:D
jeg sover dårlig da bekkenet mitt låser seg også kunne jeg ikke bare snu meg som jeg pleier så våknet litt mer enn vanlig, men bedre at hun liggger trygt og sover siden av meg :) awww takk :)

godt å høre at henne har blitt någenlunde bra :) og at OJ mest sannsynlig ikke har ørebetennelse :) det er sååååå vondt :(
håper dere får tatt en tur på hytta :D

Back
Topp