Juni - skravletråden

God morgen :) Her har vi vært oppe i en times tid, nå venter vi på bestefar som skal hente N for å spise frokost og is hjemme hos de :D
Hva skal dere i dag da?
Håper N koser seg;)
Vi skal på villmarksmesse. Enndu?

God morgen :)
Mareritt er aldri gøy :( Men da er det godt å komme krypende intil mamma❤️
Så koselig å være med svigerfar ;) N har nettop blitt hentet av bestefar og de skal spise frokost og is ;) Jeg skal en tur på Alna å få de på Lefdal til å fikse dataen min etter jeg installerte Windows 10.... Ellers så skal vi grille i kveld ;) Ha en strålende dag snuppa min:)
Nei det hadde jeg i natt :O så pretty little liars og drømte at Andreas var 45 wtf ... :p æææææ! Freaket ut :p

Høres ut som en koselig dag for hun :D

Mannen tørr ikke installere det han :p så koselig da :D var det ikke med noen venner? :) takk og like måde snuppa mi ❤️ fikk ryddet gangen nesten som jeg ville så da er jeg fornøyd :) skal møte svigerfar i 3 tiden så jeg kan slappe av og forhåpentligvis få sove litt :D

God morgen:-). Her er jeg og mini allerede våken. Jeg våknet av en eller annen grunn 5.15 og trodde jeg hadde fått sovet helt til kl 9. Skikkelig skuffet da jeg så hva kl egentlig var. Mini ville i armkroken da og vi fikk sovet litt til:-)
God formiddag:D
Bra dere sov litt ekstra da!

Gjør de? :( ikke bra
Ja:( hun har vært sånn siden hun var 4-5mnd. Bare de står ved siden av oss en meter unna og ser på henne, eller enda verre prater til henne. Klorer hun seg fast og gråter med en gang.

Back
Topp