God formiddagGod morgenallerede fått vasket og hengt opp klær og vaska flasker. Så er det bare å Gjøre seg klar for dugnad føre lillebror våkner fra liten sin
ønsker dere ennsuper fin dag
![]()
Ha en super dag dere også!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God formiddagGod morgenallerede fått vasket og hengt opp klær og vaska flasker. Så er det bare å Gjøre seg klar for dugnad føre lillebror våkner fra liten sin
ønsker dere ennsuper fin dag
![]()
Så gøy da!Da starter forberedelser til dagen. Skal på villmarksmessen om et par timer. Så må bade ungen, ordne meg og ordne det vi skal ha med for dagen![]()
Masse, men nå er jeg sykHåper du fikk litt søvn
Takk. Kos deg masse generelt idag du ogSå gøy da!
Kos dere!
Ja! Husarbeidet venterEr det innafor å legge seg på sofaen med babyverdenforumet og en kopp te og samtidig ha et tonn med husarbeid man egentlig burde gjort? Er så sliten!
od morgen til deg også.God morgen![]()
Da hører jeg på degJa! Husarbeidet venter![]()
God formiddagGod morgen![]()
i dag er det jobbod morgen til deg også.
Planer for dagen?
JajaGod formiddagalt bra?
Hihi. BraDa hører jeg på deghva gjør du i dag?
Å kjære vene !Helt vilt for en bilkjøring det er på folk her vi er på vei. Livsfarlige forbikjøringer som taes i svinger, bakketopper og nettopp en som kasta seg inn foran oss akkurat i tide til motgående bil kom. Og like etter kaster seg ut og tar ny forbikjøring på samme viset
OjaDe hadde ikke... men kan jo få de til å bestille. Er samme butikk jeg tenkte å handle fra på nett![]()
Jeg vet ikke, hva med deg?God morgen forrestenhva skal du gjøre i dag?
God formiddagGod morgen.
Sovet godt?
Har ingen planer, duda?God morgen
Hva skjer idag da?
Har du ikke koffert alt?Hobbykassen og kofferten![]()
Ikke noe kjekt, noen som har skremt henne på den tiden?Jahun har vært sånn siden hun var 4-5mnd. Bare de står ved siden av oss en meter unna og ser på henne, eller enda verre prater til henne. Klorer hun seg fast og gråter med en gang.